År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 13:15 (1364 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 107 %) | 06:18 (04:06, 1341 m/h, 98 %) | 11:35 (05:17, 1298 m/h, 95 %) | 13:15 (01:40, 1497 m/h, 109 %) |
2018 | Kalkulator | 12:49 (1410 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 108 %) | 06:15 (04:08, 1331 m/h, 94 %) | 11:17 (05:02, 1362 m/h, 96 %) | 12:49 (01:32, 1627 m/h, 115 %) |
2017 | Kalkulator | 13:17 (1361 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 104 %) | 06:25 (04:09, 1325 m/h, 97 %) | 11:38 (05:13, 1314 m/h, 96 %) | 13:17 (01:39, 1512 m/h, 111 %) |
2016 | Kalkulator | 12:43 (1422 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 108 %) | 00:00 (-2:-5, -2641 m/h, -186 %) | 11:11 (11:11, 613 m/h, 43 %) | 12:43 (01:32, 1627 m/h, 114 %) |
2015 | Kalkulator | 13:02 (1387 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 109 %) | 06:16 (04:09, 1325 m/h, 95 %) | 11:28 (05:12, 1318 m/h, 95 %) | 13:02 (01:34, 1593 m/h, 114 %) |
2014 | Kalkulator | 12:40 (1427 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 101 %) | 05:58 (03:44, 1473 m/h, 103 %) | 10:55 (04:57, 1385 m/h, 97 %) | 12:40 (01:45, 1426 m/h, 99 %) |
2013 | Kalkulator | 12:14 (1478 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 109 %) | 05:47 (03:47, 1454 m/h, 98 %) | 10:43 (04:56, 1390 m/h, 94 %) | 12:14 (01:31, 1645 m/h, 111 %) |
2012 | Kalkulator | 12:25 (1456 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 116 %) | 05:44 (03:50, 1435 m/h, 98 %) | 10:43 (04:59, 1376 m/h, 94 %) | 12:25 (01:42, 1468 m/h, 100 %) |
2011 | Kalkulator | 13:07 (1378 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 111 %) | 06:13 (04:07, 1336 m/h, 96 %) | 11:27 (05:14, 1310 m/h, 95 %) | 13:07 (01:40, 1497 m/h, 108 %) |
2009 | Kalkulator | 12:47 (1414 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 111 %) | 06:01 (03:58, 1387 m/h, 98 %) | 11:07 (05:06, 1344 m/h, 95 %) | 12:47 (01:40, 1497 m/h, 105 %) |
2007 | Kalkulator | 12:06 (1494 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 113 %) | 05:40 (03:46, 1460 m/h, 97 %) | 10:35 (04:55, 1394 m/h, 93 %) | 12:06 (01:31, 1645 m/h, 110 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.