År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 14:11 (1275 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 106 %) | 06:43 (04:21, 1264 m/h, 99 %) | 12:28 (05:45, 1192 m/h, 93 %) | 14:11 (01:43, 1453 m/h, 113 %) |
2016 | Kalkulator | 13:12 (1370 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 109 %) | 06:12 (04:03, 1358 m/h, 99 %) | 11:43 (05:31, 1243 m/h, 90 %) | 13:12 (01:29, 1682 m/h, 122 %) |
2015 | Kalkulator | 13:25 (1347 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 108 %) | 06:23 (04:11, 1315 m/h, 97 %) | 11:47 (05:24, 1270 m/h, 94 %) | 13:25 (01:38, 1528 m/h, 113 %) |
2014 | Kalkulator | 15:27 (1170 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 107 %) | 07:12 (04:38, 1187 m/h, 101 %) | 13:16 (06:04, 1130 m/h, 96 %) | 15:27 (02:11, 1143 m/h, 97 %) |
2013 | Kalkulator | 15:28 (1169 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 115 %) | 07:03 (04:40, 1179 m/h, 100 %) | 13:39 (06:36, 1039 m/h, 88 %) | 15:28 (01:49, 1373 m/h, 117 %) |
2012 | Kalkulator | 21:03 (859 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 125 %) | 09:35 (06:35, 835 m/h, 97 %) | 18:22 (08:47, 780 m/h, 90 %) | 21:03 (02:41, 930 m/h, 108 %) |
2011 | Kalkulator | 14:55 (1212 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 118 %) | 06:52 (04:37, 1191 m/h, 98 %) | 12:58 (06:06, 1124 m/h, 92 %) | 14:55 (01:57, 1280 m/h, 105 %) |
2010 | Kalkulator | 15:50 (1142 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 119 %) | 07:16 (04:54, 1122 m/h, 98 %) | 13:41 (06:25, 1068 m/h, 93 %) | 15:50 (02:09, 1160 m/h, 101 %) |
2009 | Kalkulator | 14:41 (1231 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 108 %) | 06:57 (04:32, 1213 m/h, 98 %) | 12:46 (05:49, 1179 m/h, 95 %) | 14:41 (01:55, 1302 m/h, 105 %) |
2008 | Kalkulator | 16:49 (1075 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 109 %) | 07:54 (05:09, 1068 m/h, 99 %) | 14:32 (06:38, 1033 m/h, 96 %) | 16:49 (02:17, 1093 m/h, 101 %) |
2007 | Kalkulator | 14:35 (1240 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 114 %) | 06:56 (04:40, 1179 m/h, 95 %) | 12:44 (05:48, 1182 m/h, 95 %) | 14:35 (01:51, 1349 m/h, 108 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.