År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2022 | Kalkulator | 18:54 (956 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 110 %) | 08:40 (05:36, 982 m/h, 102 %) | 16:21 (07:41, 892 m/h, 93 %) | 18:54 (02:33, 978 m/h, 102 %) |
2021 | Kalkulator | 19:13 (941 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 107 %) | 08:35 (05:24, 1018 m/h, 108 %) | 16:43 (08:08, 843 m/h, 89 %) | 19:13 (02:30, 998 m/h, 106 %) |
2019 | Kalkulator | 20:55 (864 m/h) | 03:19 (973 m/h, 112 %) | 08:49 (05:30, 1000 m/h, 115 %) | 18:12 (09:23, 730 m/h, 84 %) | 20:55 (02:43, 918 m/h, 106 %) |
2017 | Kalkulator | 16:34 (1091 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 99 %) | 08:01 (05:03, 1089 m/h, 99 %) | 14:35 (06:34, 1044 m/h, 95 %) | 16:34 (01:59, 1258 m/h, 115 %) |
2016 | Kalkulator | 15:59 (1131 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 103 %) | 07:28 (04:43, 1166 m/h, 103 %) | 14:00 (06:32, 1049 m/h, 92 %) | 15:59 (01:59, 1258 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 14:45 (1226 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 100 %) | 07:13 (04:36, 1196 m/h, 97 %) | 13:02 (05:49, 1179 m/h, 96 %) | 14:45 (01:43, 1453 m/h, 118 %) |
2014 | Kalkulator | 15:38 (1156 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 102 %) | 07:14 (04:31, 1218 m/h, 105 %) | 13:35 (06:21, 1080 m/h, 93 %) | 15:38 (02:03, 1217 m/h, 105 %) |
2012 | Kalkulator | 15:37 (1157 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 113 %) | 07:18 (04:51, 1134 m/h, 98 %) | 13:41 (06:23, 1074 m/h, 92 %) | 15:37 (01:56, 1291 m/h, 111 %) |
2011 | Kalkulator | 15:36 (1159 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 109 %) | 07:14 (04:41, 1174 m/h, 101 %) | 13:37 (06:23, 1074 m/h, 92 %) | 15:36 (01:59, 1258 m/h, 108 %) |
2010 | Kalkulator | 15:36 (1159 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 108 %) | 07:15 (04:41, 1174 m/h, 101 %) | 13:44 (06:29, 1057 m/h, 91 %) | 15:36 (01:52, 1337 m/h, 115 %) |
2009 | Kalkulator | 15:25 (1173 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:23 (07:23, 745 m/h, 63 %) | 13:45 (06:22, 1077 m/h, 91 %) | 15:25 (01:40, 1497 m/h, 127 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.