År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 18:36 (972 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 105 %) | 08:47 (05:38, 976 m/h, 100 %) | 16:20 (07:33, 908 m/h, 93 %) | 18:36 (02:16, 1101 m/h, 113 %) |
2023 | Kalkulator | 18:08 (997 m/h) | 02:57 (1094 m/h, 109 %) | 08:27 (05:30, 1000 m/h, 100 %) | 15:48 (07:21, 933 m/h, 93 %) | 18:08 (02:20, 1069 m/h, 107 %) |
2019 | Kalkulator | 17:22 (1041 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 108 %) | 08:15 (05:24, 1018 m/h, 97 %) | 15:06 (06:51, 1001 m/h, 96 %) | 17:22 (02:16, 1101 m/h, 105 %) |
2018 | Kalkulator | 16:24 (1102 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 102 %) | 07:50 (04:59, 1104 m/h, 100 %) | 14:24 (06:34, 1044 m/h, 94 %) | 16:24 (02:00, 1248 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 16:29 (1097 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 102 %) | 07:54 (05:02, 1093 m/h, 99 %) | 14:25 (06:31, 1052 m/h, 95 %) | 16:29 (02:04, 1207 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 21:35 (837 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 123 %) | 10:04 (06:56, 793 m/h, 94 %) | 19:02 (08:58, 764 m/h, 91 %) | 21:35 (02:33, 978 m/h, 116 %) |
2013 | Kalkulator | 16:05 (1124 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 109 %) | 07:28 (04:51, 1134 m/h, 100 %) | 14:08 (06:40, 1028 m/h, 91 %) | 16:05 (01:57, 1280 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 16:11 (1117 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 114 %) | 07:28 (04:56, 1115 m/h, 99 %) | 14:00 (06:32, 1049 m/h, 93 %) | 16:11 (02:11, 1143 m/h, 102 %) |
2009 | Kalkulator | 16:26 (1100 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:48 (07:48, 705 m/h, 64 %) | 14:24 (06:36, 1039 m/h, 94 %) | 16:26 (02:02, 1227 m/h, 111 %) |
2008 | Kalkulator | 16:45 (1079 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 101 %) | 07:52 (04:56, 1115 m/h, 103 %) | 14:42 (06:50, 1003 m/h, 92 %) | 16:45 (02:03, 1217 m/h, 112 %) |
2007 | Kalkulator | 19:38 (921 m/h) | 03:17 (983 m/h, 106 %) | 09:21 (06:04, 906 m/h, 98 %) | 17:05 (07:44, 886 m/h, 96 %) | 19:38 (02:33, 978 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.