År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 15:29 (1167 m/h) | 02:40 (1210 m/h, 103 %) | 07:21 (04:41, 1174 m/h, 100 %) | 13:28 (06:07, 1121 m/h, 96 %) | 15:29 (02:01, 1237 m/h, 105 %) |
2017 | Kalkulator | 15:44 (1149 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 100 %) | 07:38 (04:50, 1138 m/h, 99 %) | 13:42 (06:04, 1130 m/h, 98 %) | 15:44 (02:02, 1227 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 21:39 (835 m/h) | 03:13 (1003 m/h, 120 %) | 00:00 (-3:-13, -1711 m/h, -205 %) | 19:04 (19:04, 359 m/h, 42 %) | 21:39 (02:35, 966 m/h, 115 %) |
2015 | Kalkulator | 19:27 (929 m/h) | 03:15 (993 m/h, 106 %) | 09:21 (06:06, 901 m/h, 96 %) | 17:01 (07:40, 894 m/h, 96 %) | 19:27 (02:26, 1025 m/h, 110 %) |
2014 | Kalkulator | 18:45 (964 m/h) | 03:15 (993 m/h, 103 %) | 08:51 (05:36, 982 m/h, 101 %) | 16:17 (07:26, 922 m/h, 95 %) | 18:45 (02:28, 1011 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 16:47 (1077 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 106 %) | 07:44 (04:55, 1119 m/h, 103 %) | 14:34 (06:50, 1003 m/h, 93 %) | 16:47 (02:13, 1126 m/h, 104 %) |
2012 | Kalkulator | 20:26 (885 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 124 %) | 09:15 (06:20, 868 m/h, 98 %) | 17:44 (08:29, 808 m/h, 91 %) | 20:26 (02:42, 924 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 20:01 (903 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 121 %) | 09:04 (06:08, 897 m/h, 99 %) | 17:25 (08:21, 821 m/h, 90 %) | 20:01 (02:36, 960 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 20:14 (893 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 114 %) | 09:28 (06:18, 873 m/h, 97 %) | 17:37 (08:09, 841 m/h, 94 %) | 20:14 (02:37, 953 m/h, 106 %) |
2009 | Kalkulator | 20:08 (898 m/h) | 03:16 (988 m/h, 110 %) | 09:27 (06:11, 889 m/h, 98 %) | 17:43 (08:16, 829 m/h, 92 %) | 20:08 (02:25, 1032 m/h, 114 %) |
2008 | Kalkulator | 19:38 (921 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 109 %) | 09:13 (06:01, 914 m/h, 99 %) | 17:12 (07:59, 859 m/h, 93 %) | 19:38 (02:26, 1025 m/h, 111 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.