År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 14:30 (1247 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 122 %) | 06:29 (04:22, 1260 m/h, 101 %) | 12:39 (06:10, 1112 m/h, 89 %) | 14:30 (01:51, 1349 m/h, 108 %) |
2019 | Kalkulator | 13:20 (1356 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 111 %) | 06:16 (04:08, 1331 m/h, 98 %) | 11:29 (05:13, 1314 m/h, 96 %) | 13:20 (01:51, 1349 m/h, 99 %) |
2018 | Kalkulator | 12:43 (1422 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 115 %) | 05:49 (03:51, 1429 m/h, 100 %) | 11:10 (05:21, 1281 m/h, 90 %) | 12:43 (01:33, 1610 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 13:50 (1307 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 115 %) | 06:12 (04:04, 1352 m/h, 103 %) | 12:07 (05:55, 1159 m/h, 88 %) | 13:50 (01:43, 1453 m/h, 111 %) |
2016 | Kalkulator | 13:25 (1347 m/h) | 01:49 (1776 m/h, 131 %) | 05:56 (04:07, 1336 m/h, 99 %) | 11:46 (05:50, 1175 m/h, 87 %) | 13:25 (01:39, 1512 m/h, 112 %) |
2015 | Kalkulator | 13:04 (1383 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 117 %) | 06:05 (04:06, 1341 m/h, 96 %) | 11:33 (05:28, 1254 m/h, 90 %) | 13:04 (01:31, 1645 m/h, 118 %) |
2014 | Kalkulator | 12:48 (1412 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 110 %) | 00:00 (-2:-4, -2663 m/h, -189 %) | 11:10 (11:10, 614 m/h, 43 %) | 12:48 (01:38, 1528 m/h, 108 %) |
2013 | Kalkulator | 12:43 (1422 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:45 (05:45, 956 m/h, 67 %) | 11:14 (05:29, 1250 m/h, 87 %) | 12:43 (01:29, 1682 m/h, 118 %) |
2010 | Kalkulator | 14:02 (1288 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 128 %) | 06:22 (04:25, 1245 m/h, 96 %) | 12:24 (06:02, 1136 m/h, 88 %) | 14:02 (01:38, 1528 m/h, 118 %) |
2009 | Kalkulator | 15:16 (1184 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:45 (06:45, 815 m/h, 68 %) | 13:20 (06:35, 1041 m/h, 87 %) | 15:16 (01:56, 1291 m/h, 109 %) |
2007 | Kalkulator | (0 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 00:00 (00:00, 0 m/h, 0 %) | 00:00 (00:00, 0 m/h, 0 %) | (00:00, 0 m/h, 0 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.