År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 16:15 (1112 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 123 %) | 06:44 (04:23, 1255 m/h, 112 %) | 13:34 (06:50, 1003 m/h, 90 %) | 16:15 (02:41, 930 m/h, 83 %) |
2018 | Kalkulator | 13:13 (1368 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 108 %) | 06:13 (04:02, 1364 m/h, 99 %) | 11:29 (05:16, 1302 m/h, 95 %) | 13:13 (01:44, 1440 m/h, 105 %) |
2017 | Kalkulator | 13:59 (1293 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 110 %) | 06:21 (04:06, 1341 m/h, 103 %) | 12:08 (05:47, 1185 m/h, 91 %) | 13:59 (01:51, 1349 m/h, 104 %) |
2016 | Kalkulator | 13:49 (1308 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 119 %) | 06:12 (04:08, 1331 m/h, 101 %) | 12:08 (05:56, 1155 m/h, 88 %) | 13:49 (01:41, 1482 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 13:12 (1370 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 106 %) | 06:14 (04:01, 1369 m/h, 99 %) | 11:34 (05:20, 1285 m/h, 93 %) | 13:12 (01:38, 1528 m/h, 111 %) |
2014 | Kalkulator | 14:07 (1281 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 99 %) | 07:00 (04:28, 1231 m/h, 96 %) | 12:26 (05:26, 1262 m/h, 98 %) | 14:07 (01:41, 1482 m/h, 115 %) |
2013 | Kalkulator | 13:40 (1323 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 108 %) | 06:30 (04:15, 1294 m/h, 97 %) | 12:06 (05:36, 1224 m/h, 92 %) | 13:40 (01:34, 1593 m/h, 120 %) |
2012 | Kalkulator | 14:04 (1285 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 114 %) | 06:40 (04:28, 1231 m/h, 95 %) | 12:23 (05:43, 1199 m/h, 93 %) | 14:04 (01:41, 1482 m/h, 115 %) |
2011 | Kalkulator | 13:58 (1294 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 112 %) | 06:29 (04:16, 1289 m/h, 99 %) | 12:11 (05:42, 1203 m/h, 92 %) | 13:58 (01:47, 1399 m/h, 108 %) |
2010 | Kalkulator | 13:45 (1315 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 114 %) | 06:35 (04:26, 1241 m/h, 94 %) | 12:12 (05:37, 1221 m/h, 92 %) | 13:45 (01:33, 1610 m/h, 122 %) |
2008 | Kalkulator | 13:51 (1305 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 100 %) | 06:50 (04:23, 1255 m/h, 96 %) | 12:15 (05:25, 1266 m/h, 97 %) | 13:51 (01:36, 1560 m/h, 119 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.