År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 16:45 (1079 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 104 %) | 08:10 (05:18, 1038 m/h, 96 %) | 14:53 (06:43, 1021 m/h, 94 %) | 16:45 (01:52, 1337 m/h, 123 %) |
2019 | Kalkulator | 15:38 (1156 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 105 %) | 07:33 (04:54, 1122 m/h, 97 %) | 13:52 (06:19, 1085 m/h, 93 %) | 15:38 (01:46, 1412 m/h, 122 %) |
2018 | Kalkulator | 15:26 (1171 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 102 %) | 07:29 (04:47, 1150 m/h, 98 %) | 13:42 (06:13, 1103 m/h, 94 %) | 15:26 (01:44, 1440 m/h, 122 %) |
2016 | Kalkulator | 14:52 (1216 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 104 %) | 07:12 (04:40, 1179 m/h, 96 %) | 13:08 (05:56, 1155 m/h, 94 %) | 14:52 (01:44, 1440 m/h, 118 %) |
2014 | Kalkulator | 14:03 (1287 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 100 %) | 06:46 (04:16, 1289 m/h, 100 %) | 12:18 (05:32, 1239 m/h, 96 %) | 14:03 (01:45, 1426 m/h, 110 %) |
2013 | Kalkulator | 14:17 (1266 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 104 %) | 06:56 (04:29, 1227 m/h, 96 %) | 12:39 (05:43, 1199 m/h, 94 %) | 14:17 (01:38, 1528 m/h, 120 %) |
2012 | Kalkulator | 14:00 (1291 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 104 %) | 06:45 (04:21, 1264 m/h, 97 %) | 12:21 (05:36, 1224 m/h, 94 %) | 14:00 (01:39, 1512 m/h, 117 %) |
2011 | Kalkulator | 14:04 (1285 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 109 %) | 06:47 (04:30, 1222 m/h, 95 %) | 12:20 (05:33, 1235 m/h, 96 %) | 14:04 (01:44, 1440 m/h, 112 %) |
2010 | Kalkulator | 15:34 (1161 m/h) | 02:40 (1210 m/h, 104 %) | 07:36 (04:56, 1115 m/h, 96 %) | 13:45 (06:09, 1115 m/h, 96 %) | 15:34 (01:49, 1373 m/h, 118 %) |
2009 | Kalkulator | 18:36 (972 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:04 (09:04, 606 m/h, 62 %) | 16:19 (07:15, 945 m/h, 97 %) | 18:36 (02:17, 1093 m/h, 112 %) |
2008 | Kalkulator | 14:12 (1273 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 109 %) | 06:40 (04:21, 1264 m/h, 99 %) | 00:00 (-6:-40, -1029 m/h, -81 %) | 14:12 (14:12, 175 m/h, 13 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.