År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2017 | Kalkulator | 29:48 (606 m/h) | 04:38 (696 m/h, 114 %) | 13:34 (08:56, 615 m/h, 101 %) | 26:03 (12:29, 549 m/h, 90 %) | 29:48 (03:45, 665 m/h, 109 %) |
2016 | Kalkulator | 26:17 (688 m/h) | 04:17 (753 m/h, 109 %) | 12:20 (08:03, 683 m/h, 99 %) | 23:14 (10:54, 629 m/h, 91 %) | 26:17 (03:03, 818 m/h, 118 %) |
2015 | Kalkulator | 23:55 (756 m/h) | 03:51 (838 m/h, 110 %) | 11:05 (07:14, 760 m/h, 100 %) | 21:00 (09:55, 691 m/h, 91 %) | 23:55 (02:55, 855 m/h, 113 %) |
2014 | Kalkulator | 25:56 (697 m/h) | 04:05 (790 m/h, 113 %) | 12:16 (08:11, 672 m/h, 96 %) | 22:53 (10:37, 645 m/h, 92 %) | 25:56 (03:03, 818 m/h, 117 %) |
2013 | Kalkulator | 24:18 (744 m/h) | 03:40 (880 m/h, 118 %) | 11:17 (07:37, 722 m/h, 97 %) | 21:25 (10:08, 676 m/h, 90 %) | 24:18 (02:53, 865 m/h, 116 %) |
2012 | Kalkulator | 25:12 (717 m/h) | 03:37 (892 m/h, 124 %) | 11:29 (07:52, 699 m/h, 97 %) | 22:11 (10:42, 640 m/h, 89 %) | 25:12 (03:01, 827 m/h, 115 %) |
2011 | Kalkulator | 25:51 (699 m/h) | 03:54 (827 m/h, 118 %) | 11:51 (07:57, 692 m/h, 98 %) | 23:03 (11:12, 612 m/h, 87 %) | 25:51 (02:48, 891 m/h, 127 %) |
2010 | Kalkulator | 24:02 (752 m/h) | 03:32 (913 m/h, 121 %) | 11:10 (07:38, 720 m/h, 95 %) | 21:08 (09:58, 688 m/h, 91 %) | 24:02 (02:54, 860 m/h, 114 %) |
2009 | Kalkulator | 21:46 (830 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 10:21 (10:21, 531 m/h, 63 %) | 19:15 (08:54, 770 m/h, 92 %) | 21:46 (02:31, 991 m/h, 119 %) |
2008 | Kalkulator | 21:35 (837 m/h) | 03:27 (935 m/h, 111 %) | 10:08 (06:41, 823 m/h, 98 %) | 19:18 (09:10, 748 m/h, 89 %) | 21:35 (02:17, 1093 m/h, 130 %) |
2007 | Kalkulator | 24:12 (747 m/h) | 03:43 (868 m/h, 116 %) | 11:08 (07:25, 741 m/h, 99 %) | 21:30 (10:22, 661 m/h, 88 %) | 24:12 (02:42, 924 m/h, 123 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.