År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 17:35 (1028 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 102 %) | 08:23 (05:19, 1034 m/h, 100 %) | 15:24 (07:01, 977 m/h, 95 %) | 17:35 (02:11, 1143 m/h, 111 %) |
2023 | Kalkulator | 18:06 (999 m/h) | 03:18 (978 m/h, 97 %) | 08:39 (05:21, 1028 m/h, 102 %) | 15:48 (07:09, 959 m/h, 95 %) | 18:06 (02:18, 1085 m/h, 108 %) |
2021 | Kalkulator | 19:01 (950 m/h) | 03:30 (922 m/h, 97 %) | 09:12 (05:42, 965 m/h, 101 %) | 16:39 (07:27, 920 m/h, 96 %) | 19:01 (02:22, 1054 m/h, 110 %) |
2019 | Kalkulator | 20:27 (884 m/h) | 03:55 (824 m/h, 93 %) | 10:07 (06:12, 887 m/h, 100 %) | 18:00 (07:53, 869 m/h, 98 %) | 20:27 (02:27, 1018 m/h, 115 %) |
2018 | Kalkulator | 21:37 (836 m/h) | 03:53 (831 m/h, 99 %) | 10:27 (06:34, 837 m/h, 100 %) | 18:57 (08:30, 806 m/h, 96 %) | 21:37 (02:40, 936 m/h, 111 %) |
2016 | Kalkulator | 19:34 (924 m/h) | 03:36 (896 m/h, 96 %) | 09:23 (05:47, 951 m/h, 102 %) | 17:14 (07:51, 873 m/h, 94 %) | 19:34 (02:20, 1069 m/h, 115 %) |
2015 | Kalkulator | 17:35 (1028 m/h) | 03:26 (940 m/h, 91 %) | 08:51 (05:25, 1015 m/h, 98 %) | 15:29 (06:38, 1033 m/h, 100 %) | 17:35 (02:06, 1188 m/h, 115 %) |
2014 | Kalkulator | 21:21 (847 m/h) | 03:50 (842 m/h, 99 %) | 10:24 (06:34, 837 m/h, 98 %) | 18:33 (08:09, 841 m/h, 99 %) | 21:21 (02:48, 891 m/h, 105 %) |
2012 | Kalkulator | 18:50 (960 m/h) | 03:15 (993 m/h, 103 %) | 09:04 (05:49, 945 m/h, 98 %) | 16:21 (07:17, 941 m/h, 98 %) | 18:50 (02:29, 1005 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 20:54 (865 m/h) | 03:33 (909 m/h, 105 %) | 09:51 (06:18, 873 m/h, 100 %) | 18:04 (08:13, 834 m/h, 96 %) | 20:54 (02:50, 880 m/h, 101 %) |
2010 | Kalkulator | 22:11 (815 m/h) | 04:00 (807 m/h, 99 %) | 10:53 (06:53, 799 m/h, 98 %) | 19:22 (08:29, 808 m/h, 99 %) | 22:11 (02:49, 886 m/h, 108 %) |
2007 | Kalkulator | 16:58 (1065 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 107 %) | 08:01 (05:12, 1058 m/h, 99 %) | 14:57 (06:56, 989 m/h, 92 %) | 16:58 (02:01, 1237 m/h, 116 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.