År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 08:52 (2039 m/h) | 01:30 (2152 m/h, 105 %) | 04:13 (02:43, 2025 m/h, 99 %) | 07:46 (03:33, 1931 m/h, 94 %) | 08:52 (01:06, 2269 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 08:43 (2074 m/h) | 01:29 (2176 m/h, 104 %) | 04:12 (02:43, 2025 m/h, 97 %) | 07:42 (03:30, 1959 m/h, 94 %) | 08:43 (01:01, 2455 m/h, 118 %) |
2016 | Kalkulator | 08:52 (2039 m/h) | 01:28 (2200 m/h, 107 %) | 04:17 (02:49, 1953 m/h, 95 %) | 07:53 (03:36, 1905 m/h, 93 %) | 08:52 (00:59, 2538 m/h, 124 %) |
2015 | Kalkulator | 09:49 (1842 m/h) | 01:35 (2038 m/h, 110 %) | 04:31 (02:56, 1875 m/h, 101 %) | 08:34 (04:03, 1693 m/h, 91 %) | 09:49 (01:15, 1996 m/h, 108 %) |
2014 | Kalkulator | 09:18 (1944 m/h) | 01:29 (2176 m/h, 111 %) | 04:22 (02:53, 1908 m/h, 98 %) | 08:01 (03:39, 1878 m/h, 96 %) | 09:18 (01:17, 1944 m/h, 100 %) |
2013 | Kalkulator | 09:34 (1890 m/h) | 01:31 (2128 m/h, 112 %) | 04:35 (03:04, 1794 m/h, 94 %) | 08:29 (03:54, 1758 m/h, 93 %) | 09:34 (01:05, 2304 m/h, 121 %) |
2012 | Kalkulator | 09:56 (1820 m/h) | 01:22 (2361 m/h, 129 %) | 04:32 (03:10, 1737 m/h, 95 %) | 08:38 (04:06, 1672 m/h, 91 %) | 09:56 (01:18, 1920 m/h, 105 %) |
2010 | Kalkulator | 10:33 (1714 m/h) | 01:35 (2038 m/h, 118 %) | 05:00 (03:25, 1610 m/h, 93 %) | 09:21 (04:21, 1576 m/h, 91 %) | 10:33 (01:12, 2080 m/h, 121 %) |
2009 | Kalkulator | 09:43 (1861 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 04:50 (04:50, 1138 m/h, 61 %) | 08:38 (03:48, 1804 m/h, 96 %) | 09:43 (01:05, 2304 m/h, 123 %) |
2008 | Kalkulator | 10:07 (1787 m/h) | 01:37 (1996 m/h, 111 %) | 04:45 (03:08, 1755 m/h, 98 %) | 09:04 (04:19, 1588 m/h, 88 %) | 10:07 (01:03, 2377 m/h, 133 %) |
2007 | Kalkulator | 10:10 (1778 m/h) | 01:46 (1827 m/h, 102 %) | 05:02 (03:16, 1684 m/h, 94 %) | 09:01 (03:59, 1721 m/h, 96 %) | 10:10 (01:09, 2170 m/h, 122 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.