År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2017 | Kalkulator | 24:04 (751 m/h) | 03:56 (820 m/h, 109 %) | 10:52 (06:56, 793 m/h, 105 %) | 21:00 (10:08, 676 m/h, 90 %) | 24:04 (03:04, 813 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 22:01 (821 m/h) | 03:39 (884 m/h, 107 %) | 00:00 (-3:-39, -1508 m/h, -184 %) | 19:27 (19:27, 352 m/h, 42 %) | 22:01 (02:34, 972 m/h, 118 %) |
2015 | Kalkulator | 22:34 (801 m/h) | 03:44 (864 m/h, 107 %) | 10:29 (06:45, 815 m/h, 101 %) | 19:41 (09:12, 745 m/h, 93 %) | 22:34 (02:53, 865 m/h, 107 %) |
2014 | Kalkulator | 22:24 (807 m/h) | 03:55 (824 m/h, 102 %) | 10:18 (06:23, 861 m/h, 106 %) | 19:31 (09:13, 744 m/h, 92 %) | 22:24 (02:53, 865 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 20:00 (904 m/h) | 03:30 (922 m/h, 101 %) | 09:25 (05:55, 929 m/h, 102 %) | 17:28 (08:03, 851 m/h, 94 %) | 20:00 (02:32, 985 m/h, 108 %) |
2012 | Kalkulator | 18:45 (964 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 105 %) | 08:59 (05:48, 948 m/h, 98 %) | 16:23 (07:24, 926 m/h, 96 %) | 18:45 (02:22, 1054 m/h, 109 %) |
2011 | Kalkulator | 17:32 (1031 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 102 %) | 08:26 (05:22, 1025 m/h, 99 %) | 15:19 (06:53, 996 m/h, 96 %) | 17:32 (02:13, 1126 m/h, 109 %) |
2010 | Kalkulator | 16:55 (1069 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 98 %) | 08:10 (05:07, 1075 m/h, 100 %) | 14:46 (06:36, 1039 m/h, 97 %) | 16:55 (02:09, 1160 m/h, 108 %) |
2009 | Kalkulator | 16:29 (1097 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:56 (07:56, 693 m/h, 63 %) | 14:27 (06:31, 1052 m/h, 95 %) | 16:29 (02:02, 1227 m/h, 111 %) |
2008 | Kalkulator | 15:54 (1137 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 109 %) | 07:28 (04:52, 1130 m/h, 99 %) | 13:59 (06:31, 1052 m/h, 92 %) | 15:54 (01:55, 1302 m/h, 114 %) |
2007 | Kalkulator | 21:02 (859 m/h) | 03:39 (884 m/h, 102 %) | 10:09 (06:30, 846 m/h, 98 %) | 18:24 (08:15, 831 m/h, 96 %) | 21:02 (02:38, 947 m/h, 110 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.