År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 16:42 (1082 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 105 %) | 07:55 (05:06, 1078 m/h, 99 %) | 14:30 (06:35, 1041 m/h, 96 %) | 16:42 (02:12, 1134 m/h, 104 %) |
2023 | Kalkulator | 17:01 (1062 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 109 %) | 07:53 (05:06, 1078 m/h, 101 %) | 14:51 (06:58, 984 m/h, 92 %) | 17:01 (02:10, 1152 m/h, 108 %) |
2022 | Kalkulator | 17:50 (1014 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 104 %) | 08:21 (05:18, 1038 m/h, 102 %) | 15:33 (07:12, 952 m/h, 93 %) | 17:50 (02:17, 1093 m/h, 107 %) |
2021 | Kalkulator | 17:25 (1038 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 103 %) | 08:24 (05:24, 1018 m/h, 98 %) | 15:22 (06:58, 984 m/h, 94 %) | 17:25 (02:03, 1217 m/h, 117 %) |
2019 | Kalkulator | 16:47 (1077 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 99 %) | 08:03 (05:03, 1089 m/h, 101 %) | 14:29 (06:26, 1066 m/h, 98 %) | 16:47 (02:18, 1085 m/h, 100 %) |
2018 | Kalkulator | 14:56 (1210 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 109 %) | 06:57 (04:31, 1218 m/h, 100 %) | 12:54 (05:57, 1152 m/h, 95 %) | 14:56 (02:02, 1227 m/h, 101 %) |
2017 | Kalkulator | 14:34 (1241 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 106 %) | 06:51 (04:24, 1250 m/h, 100 %) | 12:38 (05:47, 1185 m/h, 95 %) | 14:34 (01:56, 1291 m/h, 104 %) |
2016 | Kalkulator | 14:09 (1278 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 105 %) | 06:48 (04:24, 1250 m/h, 97 %) | 12:18 (05:30, 1246 m/h, 97 %) | 14:09 (01:51, 1349 m/h, 105 %) |
2015 | Kalkulator | 15:05 (1198 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 102 %) | 07:14 (04:37, 1191 m/h, 99 %) | 13:12 (05:58, 1149 m/h, 95 %) | 15:05 (01:53, 1325 m/h, 110 %) |
2014 | Kalkulator | 14:15 (1269 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 108 %) | 06:39 (04:18, 1279 m/h, 100 %) | 12:14 (05:35, 1228 m/h, 96 %) | 14:15 (02:01, 1237 m/h, 97 %) |
2010 | Kalkulator | 14:37 (1237 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 109 %) | 07:04 (04:41, 1174 m/h, 94 %) | 12:50 (05:46, 1189 m/h, 96 %) | 14:37 (01:47, 1399 m/h, 113 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.