År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 17:51 (1013 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 105 %) | 08:29 (05:27, 1009 m/h, 99 %) | 15:36 (07:07, 963 m/h, 95 %) | 17:51 (02:15, 1109 m/h, 109 %) |
2017 | Kalkulator | 17:03 (1060 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 103 %) | 08:03 (05:07, 1075 m/h, 101 %) | 14:46 (06:43, 1021 m/h, 96 %) | 17:03 (02:17, 1093 m/h, 103 %) |
2016 | Kalkulator | 16:45 (1079 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 104 %) | 07:47 (04:56, 1115 m/h, 103 %) | 14:35 (06:48, 1008 m/h, 93 %) | 16:45 (02:10, 1152 m/h, 106 %) |
2015 | Kalkulator | 17:58 (1006 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 105 %) | 08:27 (05:24, 1018 m/h, 101 %) | 15:48 (07:21, 933 m/h, 92 %) | 17:58 (02:10, 1152 m/h, 114 %) |
2014 | Kalkulator | 18:11 (994 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 102 %) | 08:34 (05:24, 1018 m/h, 102 %) | 15:53 (07:19, 937 m/h, 94 %) | 18:11 (02:18, 1085 m/h, 109 %) |
2013 | Kalkulator | 17:19 (1044 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 108 %) | 07:57 (05:06, 1078 m/h, 103 %) | 15:02 (07:05, 968 m/h, 92 %) | 17:19 (02:17, 1093 m/h, 104 %) |
2012 | Kalkulator | 16:57 (1066 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 118 %) | 07:42 (05:09, 1068 m/h, 100 %) | 14:34 (06:52, 998 m/h, 93 %) | 16:57 (02:23, 1047 m/h, 98 %) |
2011 | Kalkulator | 17:13 (1050 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 115 %) | 07:44 (05:05, 1082 m/h, 103 %) | 14:55 (07:11, 954 m/h, 90 %) | 17:13 (02:18, 1085 m/h, 103 %) |
2010 | Kalkulator | 16:59 (1064 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 122 %) | 07:48 (05:19, 1034 m/h, 97 %) | 14:54 (07:06, 965 m/h, 90 %) | 16:59 (02:05, 1198 m/h, 112 %) |
2009 | Kalkulator | 16:36 (1089 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 113 %) | 07:27 (04:51, 1134 m/h, 104 %) | 14:20 (06:53, 996 m/h, 91 %) | 16:36 (02:16, 1101 m/h, 101 %) |
2007 | Kalkulator | 15:29 (1167 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 116 %) | 07:10 (04:47, 1150 m/h, 98 %) | 13:30 (06:20, 1082 m/h, 92 %) | 15:29 (01:59, 1258 m/h, 107 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.