År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 18:57 (954 m/h) | 03:19 (973 m/h, 101 %) | 09:12 (05:53, 935 m/h, 98 %) | 16:57 (07:45, 884 m/h, 92 %) | 18:57 (02:00, 1248 m/h, 130 %) |
2016 | Kalkulator | 18:53 (957 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 106 %) | 09:12 (06:02, 911 m/h, 95 %) | 17:00 (07:48, 879 m/h, 91 %) | 18:53 (01:53, 1325 m/h, 138 %) |
2015 | Kalkulator | 18:50 (960 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 105 %) | 09:10 (05:58, 922 m/h, 96 %) | 16:55 (07:45, 884 m/h, 92 %) | 18:50 (01:55, 1302 m/h, 135 %) |
2014 | Kalkulator | 17:39 (1024 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 110 %) | 08:19 (05:28, 1006 m/h, 98 %) | 15:30 (07:11, 954 m/h, 93 %) | 17:39 (02:09, 1160 m/h, 113 %) |
2013 | Kalkulator | 16:47 (1077 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 110 %) | 08:02 (05:20, 1031 m/h, 95 %) | 14:55 (06:53, 996 m/h, 92 %) | 16:47 (01:52, 1337 m/h, 124 %) |
2012 | Kalkulator | 16:32 (1093 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 112 %) | 07:51 (05:13, 1054 m/h, 96 %) | 14:33 (06:42, 1023 m/h, 93 %) | 16:32 (01:59, 1258 m/h, 115 %) |
2011 | Kalkulator | 17:14 (1049 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 105 %) | 08:20 (05:25, 1015 m/h, 96 %) | 15:16 (06:56, 989 m/h, 94 %) | 17:14 (01:58, 1269 m/h, 120 %) |
2010 | Kalkulator | 18:22 (984 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 115 %) | 08:40 (05:49, 945 m/h, 96 %) | 16:15 (07:35, 904 m/h, 91 %) | 18:22 (02:07, 1179 m/h, 119 %) |
2009 | Kalkulator | 20:03 (901 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:34 (09:34, 575 m/h, 63 %) | 17:46 (08:12, 836 m/h, 92 %) | 20:03 (02:17, 1093 m/h, 121 %) |
2008 | Kalkulator | 20:26 (885 m/h) | 03:20 (968 m/h, 109 %) | 09:36 (06:16, 877 m/h, 99 %) | 18:06 (08:30, 806 m/h, 91 %) | 20:26 (02:20, 1069 m/h, 120 %) |
2007 | Kalkulator | 19:32 (925 m/h) | 03:23 (954 m/h, 103 %) | 09:31 (06:08, 897 m/h, 96 %) | 17:23 (07:52, 871 m/h, 94 %) | 19:32 (02:09, 1160 m/h, 125 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.