År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 11:34 (1563 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 104 %) | 05:26 (03:27, 1594 m/h, 101 %) | 10:09 (04:43, 1453 m/h, 92 %) | 11:34 (01:25, 1761 m/h, 112 %) |
2023 | Kalkulator | 12:04 (1498 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 105 %) | 05:36 (03:34, 1542 m/h, 102 %) | 10:27 (04:51, 1414 m/h, 94 %) | 12:04 (01:37, 1543 m/h, 103 %) |
2022 | Kalkulator | 11:27 (1579 m/h) | 01:44 (1862 m/h, 117 %) | 05:09 (03:25, 1610 m/h, 101 %) | 09:55 (04:46, 1438 m/h, 91 %) | 11:27 (01:32, 1627 m/h, 103 %) |
2021 | Kalkulator | 11:18 (1600 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 105 %) | 05:16 (03:21, 1642 m/h, 102 %) | 09:47 (04:31, 1518 m/h, 94 %) | 11:18 (01:31, 1645 m/h, 102 %) |
2019 | Kalkulator | 11:12 (1614 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 105 %) | 05:19 (03:25, 1610 m/h, 99 %) | 09:49 (04:30, 1524 m/h, 94 %) | 11:12 (01:23, 1804 m/h, 111 %) |
2018 | Kalkulator | 11:14 (1609 m/h) | 01:51 (1744 m/h, 108 %) | 05:17 (03:26, 1602 m/h, 99 %) | 09:49 (04:32, 1512 m/h, 93 %) | 11:14 (01:25, 1761 m/h, 109 %) |
2017 | Kalkulator | 11:39 (1552 m/h) | 01:50 (1760 m/h, 113 %) | 05:21 (03:31, 1564 m/h, 100 %) | 10:06 (04:45, 1443 m/h, 92 %) | 11:39 (01:33, 1610 m/h, 103 %) |
2016 | Kalkulator | 11:37 (1556 m/h) | 01:39 (1956 m/h, 125 %) | 05:08 (03:29, 1579 m/h, 101 %) | 10:04 (04:56, 1390 m/h, 89 %) | 11:37 (01:33, 1610 m/h, 103 %) |
2015 | Kalkulator | 11:50 (1528 m/h) | 01:40 (1936 m/h, 126 %) | 05:18 (03:38, 1514 m/h, 99 %) | 10:18 (05:00, 1371 m/h, 89 %) | 11:50 (01:32, 1627 m/h, 106 %) |
2014 | Kalkulator | 11:48 (1532 m/h) | 01:42 (1898 m/h, 123 %) | 05:18 (03:36, 1528 m/h, 99 %) | 10:13 (04:55, 1394 m/h, 90 %) | 11:48 (01:35, 1576 m/h, 102 %) |
2013 | Kalkulator | 11:55 (1517 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:09 (05:09, 1068 m/h, 70 %) | 10:23 (05:14, 1310 m/h, 86 %) | 11:55 (01:32, 1627 m/h, 107 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.