År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2017 | Kalkulator | 15:16 (1184 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 107 %) | 07:06 (04:34, 1204 m/h, 101 %) | 13:24 (06:18, 1088 m/h, 91 %) | 15:16 (01:52, 1337 m/h, 112 %) |
2016 | Kalkulator | 13:50 (1307 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 107 %) | 06:35 (04:17, 1284 m/h, 98 %) | 12:12 (05:37, 1221 m/h, 93 %) | 13:50 (01:38, 1528 m/h, 116 %) |
2015 | Kalkulator | 12:50 (1409 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 105 %) | 06:12 (04:02, 1364 m/h, 96 %) | 11:21 (05:09, 1331 m/h, 94 %) | 12:50 (01:29, 1682 m/h, 119 %) |
2014 | Kalkulator | 11:44 (1541 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 105 %) | 05:35 (03:36, 1528 m/h, 99 %) | 10:14 (04:39, 1474 m/h, 95 %) | 11:44 (01:30, 1664 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 11:30 (1572 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:15 (05:15, 1048 m/h, 66 %) | 10:03 (04:48, 1428 m/h, 90 %) | 11:30 (01:27, 1721 m/h, 109 %) |
2012 | Kalkulator | 11:25 (1584 m/h) | 01:48 (1793 m/h, 113 %) | 05:13 (03:25, 1610 m/h, 101 %) | 09:49 (04:36, 1490 m/h, 94 %) | 11:25 (01:36, 1560 m/h, 98 %) |
2011 | Kalkulator | 13:20 (1356 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 116 %) | 06:05 (04:02, 1364 m/h, 100 %) | 11:29 (05:24, 1270 m/h, 93 %) | 13:20 (01:51, 1349 m/h, 99 %) |
2010 | Kalkulator | 14:12 (1273 m/h) | 03:49 (845 m/h, 66 %) | 08:14 (04:25, 1245 m/h, 97 %) | 14:01 (05:47, 1185 m/h, 93 %) | 14:12 (00:11, 13614 m/h, 1069 %) |
2009 | Kalkulator | 15:00 (1205 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 115 %) | 06:54 (04:35, 1200 m/h, 99 %) | 13:11 (06:17, 1091 m/h, 90 %) | 15:00 (01:49, 1373 m/h, 113 %) |
2008 | Kalkulator | 12:56 (1398 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 115 %) | 06:04 (04:04, 1352 m/h, 96 %) | 11:25 (05:21, 1281 m/h, 91 %) | 12:56 (01:31, 1645 m/h, 117 %) |
2007 | Kalkulator | 12:06 (1494 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 112 %) | 05:35 (03:40, 1500 m/h, 100 %) | 10:38 (05:03, 1358 m/h, 90 %) | 12:06 (01:28, 1701 m/h, 113 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.