År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 15:55 (1136 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 116 %) | 07:23 (04:57, 1111 m/h, 97 %) | 13:53 (06:30, 1055 m/h, 92 %) | 15:55 (02:02, 1227 m/h, 108 %) |
2017 | Kalkulator | 14:43 (1228 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 107 %) | 07:05 (04:38, 1187 m/h, 96 %) | 13:02 (05:57, 1152 m/h, 93 %) | 14:43 (01:41, 1482 m/h, 120 %) |
2016 | Kalkulator | 14:57 (1209 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 108 %) | 07:10 (04:42, 1170 m/h, 96 %) | 13:14 (06:04, 1130 m/h, 93 %) | 14:57 (01:43, 1453 m/h, 120 %) |
2015 | Kalkulator | 14:46 (1224 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 112 %) | 06:53 (04:32, 1213 m/h, 99 %) | 13:01 (06:08, 1118 m/h, 91 %) | 14:46 (01:45, 1426 m/h, 116 %) |
2014 | Kalkulator | 13:57 (1296 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 112 %) | 06:24 (04:11, 1315 m/h, 101 %) | 12:10 (05:46, 1189 m/h, 91 %) | 13:57 (01:47, 1399 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 14:59 (1206 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 109 %) | 07:04 (04:37, 1191 m/h, 98 %) | 13:17 (06:13, 1103 m/h, 91 %) | 14:59 (01:42, 1468 m/h, 121 %) |
2012 | Kalkulator | 16:02 (1127 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 128 %) | 07:10 (04:56, 1115 m/h, 98 %) | 13:55 (06:45, 1016 m/h, 90 %) | 16:02 (02:07, 1179 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 16:02 (1127 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 126 %) | 07:10 (04:54, 1122 m/h, 99 %) | 14:03 (06:53, 996 m/h, 88 %) | 16:02 (01:59, 1258 m/h, 111 %) |
2009 | Kalkulator | 14:53 (1215 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:32 (06:32, 842 m/h, 69 %) | 12:47 (06:15, 1097 m/h, 90 %) | 14:53 (02:06, 1188 m/h, 97 %) |
2008 | Kalkulator | 13:59 (1293 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 118 %) | 06:25 (04:19, 1274 m/h, 98 %) | 12:14 (05:49, 1179 m/h, 91 %) | 13:59 (01:45, 1426 m/h, 110 %) |
2007 | Kalkulator | 14:09 (1278 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 119 %) | 06:30 (04:23, 1255 m/h, 98 %) | 12:30 (06:00, 1143 m/h, 89 %) | 14:09 (01:39, 1512 m/h, 118 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.