År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 18:11 (994 m/h) | 03:17 (983 m/h, 98 %) | 08:47 (05:30, 1000 m/h, 100 %) | 15:55 (07:08, 961 m/h, 96 %) | 18:11 (02:16, 1101 m/h, 110 %) |
2017 | Kalkulator | 19:22 (933 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 110 %) | 08:54 (05:46, 954 m/h, 102 %) | 16:51 (07:57, 862 m/h, 92 %) | 19:22 (02:31, 991 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 17:44 (1019 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 100 %) | 08:34 (05:25, 1015 m/h, 99 %) | 15:35 (07:01, 977 m/h, 95 %) | 17:44 (02:09, 1160 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 17:11 (1052 m/h) | 03:06 (1041 m/h, 98 %) | 08:19 (05:13, 1054 m/h, 100 %) | 15:06 (06:47, 1011 m/h, 96 %) | 17:11 (02:05, 1198 m/h, 113 %) |
2014 | Kalkulator | 17:04 (1059 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 101 %) | 08:07 (05:06, 1078 m/h, 101 %) | 14:49 (06:42, 1023 m/h, 96 %) | 17:04 (02:15, 1109 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 17:04 (1059 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 106 %) | 08:07 (05:15, 1048 m/h, 98 %) | 14:59 (06:52, 998 m/h, 94 %) | 17:04 (02:05, 1198 m/h, 113 %) |
2011 | Kalkulator | 17:30 (1033 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 104 %) | 08:23 (05:23, 1022 m/h, 98 %) | 15:16 (06:53, 996 m/h, 96 %) | 17:30 (02:14, 1117 m/h, 108 %) |
2010 | Kalkulator | 16:44 (1080 m/h) | 02:54 (1113 m/h, 103 %) | 08:08 (05:14, 1051 m/h, 97 %) | 14:42 (06:34, 1044 m/h, 96 %) | 16:44 (02:02, 1227 m/h, 113 %) |
2009 | Kalkulator | 16:16 (1111 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:04 (08:04, 682 m/h, 61 %) | 14:21 (06:17, 1091 m/h, 98 %) | 16:16 (01:55, 1302 m/h, 117 %) |
2008 | Kalkulator | 16:46 (1078 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 106 %) | 08:01 (05:12, 1058 m/h, 98 %) | 14:46 (06:45, 1016 m/h, 94 %) | 16:46 (02:00, 1248 m/h, 115 %) |
2007 | Kalkulator | 16:05 (1124 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 103 %) | 07:41 (04:54, 1122 m/h, 99 %) | 14:11 (06:30, 1055 m/h, 93 %) | 16:05 (01:54, 1313 m/h, 116 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.