År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 20:32 (880 m/h) | 03:29 (926 m/h, 105 %) | 09:43 (06:14, 882 m/h, 100 %) | 17:52 (08:09, 841 m/h, 95 %) | 20:32 (02:40, 936 m/h, 106 %) |
2022 | Kalkulator | 21:43 (832 m/h) | 03:20 (968 m/h, 116 %) | 10:08 (06:48, 809 m/h, 97 %) | 18:54 (08:46, 782 m/h, 93 %) | 21:43 (02:49, 886 m/h, 106 %) |
2021 | Kalkulator | 18:53 (957 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 111 %) | 08:55 (05:53, 935 m/h, 97 %) | 16:20 (07:25, 924 m/h, 96 %) | 18:53 (02:33, 978 m/h, 102 %) |
2019 | Kalkulator | 20:03 (901 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 112 %) | 09:33 (06:22, 864 m/h, 95 %) | 17:29 (07:56, 864 m/h, 95 %) | 20:03 (02:34, 972 m/h, 107 %) |
2018 | Kalkulator | 20:14 (893 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 113 %) | 09:28 (06:17, 875 m/h, 97 %) | 17:32 (08:04, 850 m/h, 95 %) | 20:14 (02:42, 924 m/h, 103 %) |
2017 | Kalkulator | 18:14 (991 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 108 %) | 08:48 (05:48, 948 m/h, 95 %) | 15:53 (07:05, 968 m/h, 97 %) | 18:14 (02:21, 1062 m/h, 107 %) |
2016 | Kalkulator | 17:59 (1005 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 115 %) | 08:33 (05:46, 954 m/h, 94 %) | 15:45 (07:12, 952 m/h, 94 %) | 17:59 (02:14, 1117 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 16:39 (1086 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 104 %) | 08:04 (05:14, 1051 m/h, 96 %) | 14:28 (06:24, 1071 m/h, 98 %) | 16:39 (02:11, 1143 m/h, 105 %) |
2014 | Kalkulator | 16:57 (1066 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 105 %) | 08:04 (05:12, 1058 m/h, 99 %) | 14:42 (06:38, 1033 m/h, 96 %) | 16:57 (02:15, 1109 m/h, 104 %) |
2012 | Kalkulator | 15:13 (1188 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 105 %) | 07:27 (04:53, 1126 m/h, 94 %) | 13:15 (05:48, 1182 m/h, 99 %) | 15:13 (01:58, 1269 m/h, 106 %) |
2011 | Kalkulator | 15:28 (1169 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 104 %) | 07:19 (04:40, 1179 m/h, 100 %) | 13:24 (06:05, 1127 m/h, 96 %) | 15:28 (02:04, 1207 m/h, 103 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.