År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 14:45 (1226 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 116 %) | 06:46 (04:30, 1222 m/h, 99 %) | 12:50 (06:04, 1130 m/h, 92 %) | 14:45 (01:55, 1302 m/h, 106 %) |
2023 | Kalkulator | 16:26 (1100 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 117 %) | 07:37 (05:07, 1075 m/h, 97 %) | 14:26 (06:49, 1006 m/h, 91 %) | 16:26 (02:00, 1248 m/h, 113 %) |
2019 | Kalkulator | 21:35 (837 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 132 %) | 09:09 (06:14, 882 m/h, 105 %) | 18:24 (09:15, 741 m/h, 88 %) | 21:35 (03:11, 784 m/h, 93 %) |
2018 | Kalkulator | 16:24 (1102 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 119 %) | 07:31 (05:04, 1085 m/h, 98 %) | 14:28 (06:57, 986 m/h, 89 %) | 16:24 (01:56, 1291 m/h, 117 %) |
2017 | Kalkulator | 16:38 (1087 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 122 %) | 07:19 (04:54, 1122 m/h, 103 %) | 14:17 (06:58, 984 m/h, 90 %) | 16:38 (02:21, 1062 m/h, 97 %) |
2016 | Kalkulator | 20:05 (900 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 159 %) | 08:37 (06:22, 864 m/h, 96 %) | 17:30 (08:53, 772 m/h, 85 %) | 20:05 (02:35, 966 m/h, 107 %) |
2014 | Kalkulator | 16:11 (1117 m/h) | 03:21 (963 m/h, 86 %) | 08:08 (04:47, 1150 m/h, 102 %) | 14:10 (06:02, 1136 m/h, 101 %) | 16:11 (02:01, 1237 m/h, 110 %) |
2011 | Kalkulator | 13:01 (1389 m/h) | 01:50 (1760 m/h, 126 %) | 05:53 (04:03, 1358 m/h, 97 %) | 11:19 (05:26, 1262 m/h, 90 %) | 13:01 (01:42, 1468 m/h, 105 %) |
2010 | Kalkulator | 13:12 (1370 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 114 %) | 06:29 (04:26, 1241 m/h, 90 %) | 11:33 (05:04, 1353 m/h, 98 %) | 13:12 (01:39, 1512 m/h, 110 %) |
2009 | Kalkulator | 14:22 (1258 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 106 %) | 07:09 (04:44, 1162 m/h, 92 %) | 12:33 (05:24, 1270 m/h, 100 %) | 14:22 (01:49, 1373 m/h, 109 %) |
2007 | Kalkulator | 15:19 (1180 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 104 %) | 07:23 (04:46, 1154 m/h, 97 %) | 13:39 (06:16, 1094 m/h, 92 %) | 15:19 (01:40, 1497 m/h, 126 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.