År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 15:48 (1144 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 109 %) | 07:37 (05:02, 1093 m/h, 95 %) | 14:03 (06:26, 1066 m/h, 93 %) | 15:48 (01:45, 1426 m/h, 124 %) |
2017 | Kalkulator | 14:45 (1226 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 102 %) | 07:08 (04:34, 1204 m/h, 98 %) | 13:06 (05:58, 1149 m/h, 93 %) | 14:45 (01:39, 1512 m/h, 123 %) |
2015 | Kalkulator | 13:13 (1368 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 108 %) | 06:13 (04:03, 1358 m/h, 99 %) | 11:37 (05:24, 1270 m/h, 92 %) | 13:13 (01:36, 1560 m/h, 114 %) |
2014 | Kalkulator | 13:11 (1371 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 104 %) | 06:16 (04:01, 1369 m/h, 99 %) | 11:37 (05:21, 1281 m/h, 93 %) | 13:11 (01:34, 1593 m/h, 116 %) |
2013 | Kalkulator | 14:45 (1226 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 108 %) | 06:59 (04:34, 1204 m/h, 98 %) | 13:08 (06:09, 1115 m/h, 90 %) | 14:45 (01:37, 1543 m/h, 125 %) |
2012 | Kalkulator | 14:31 (1245 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 131 %) | 06:07 (04:09, 1325 m/h, 106 %) | 12:20 (06:13, 1103 m/h, 88 %) | 14:31 (02:11, 1143 m/h, 91 %) |
2011 | Kalkulator | 13:47 (1312 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 101 %) | 06:35 (04:09, 1325 m/h, 100 %) | 12:12 (05:37, 1221 m/h, 93 %) | 13:47 (01:35, 1576 m/h, 120 %) |
2010 | Kalkulator | 15:13 (1188 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 119 %) | 06:56 (04:40, 1179 m/h, 99 %) | 13:17 (06:21, 1080 m/h, 90 %) | 15:13 (01:56, 1291 m/h, 108 %) |
2009 | Kalkulator | 13:26 (1346 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:07 (06:07, 899 m/h, 66 %) | 11:55 (05:48, 1182 m/h, 87 %) | 13:26 (01:31, 1645 m/h, 122 %) |
2008 | Kalkulator | 12:52 (1405 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 109 %) | 06:03 (03:57, 1392 m/h, 99 %) | 11:26 (05:23, 1273 m/h, 90 %) | 12:52 (01:26, 1741 m/h, 123 %) |
2007 | Kalkulator | 13:58 (1294 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 106 %) | 06:48 (04:27, 1236 m/h, 95 %) | 12:27 (05:39, 1213 m/h, 93 %) | 13:58 (01:31, 1645 m/h, 127 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.