År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2021 | Kalkulator | 18:54 (956 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 117 %) | 08:43 (05:51, 940 m/h, 98 %) | 16:27 (07:44, 886 m/h, 92 %) | 18:54 (02:27, 1018 m/h, 106 %) |
2019 | Kalkulator | 17:45 (1018 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 119 %) | 08:10 (05:31, 997 m/h, 97 %) | 15:25 (07:15, 945 m/h, 92 %) | 17:45 (02:20, 1069 m/h, 105 %) |
2018 | Kalkulator | 16:43 (1081 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 118 %) | 07:41 (05:10, 1064 m/h, 98 %) | 14:41 (07:00, 979 m/h, 90 %) | 16:43 (02:02, 1227 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 17:54 (1010 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 121 %) | 08:04 (05:26, 1012 m/h, 100 %) | 15:35 (07:31, 912 m/h, 90 %) | 17:54 (02:19, 1077 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 15:29 (1167 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 122 %) | 06:55 (04:40, 1179 m/h, 101 %) | 13:26 (06:31, 1052 m/h, 90 %) | 15:29 (02:03, 1217 m/h, 104 %) |
2015 | Kalkulator | 16:19 (1108 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 118 %) | 07:18 (04:50, 1138 m/h, 102 %) | 00:00 (-7:-18, -940 m/h, -85 %) | 16:19 (16:19, 152 m/h, 13 %) |
2014 | Kalkulator | 15:39 (1155 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 118 %) | 07:05 (04:43, 1166 m/h, 100 %) | 13:27 (06:22, 1077 m/h, 93 %) | 15:39 (02:12, 1134 m/h, 98 %) |
2012 | Kalkulator | 16:16 (1111 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 121 %) | 07:23 (05:00, 1100 m/h, 99 %) | 13:59 (06:36, 1039 m/h, 93 %) | 16:16 (02:17, 1093 m/h, 98 %) |
2011 | Kalkulator | 14:54 (1213 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 123 %) | 06:46 (04:37, 1191 m/h, 98 %) | 12:57 (06:11, 1109 m/h, 91 %) | 14:54 (01:57, 1280 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 17:31 (1032 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:45 (07:45, 709 m/h, 68 %) | 15:20 (07:35, 904 m/h, 87 %) | 17:31 (02:11, 1143 m/h, 110 %) |
2007 | Kalkulator | 17:49 (1015 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 142 %) | 07:33 (05:19, 1034 m/h, 101 %) | 15:26 (07:53, 869 m/h, 85 %) | 17:49 (02:23, 1047 m/h, 103 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.