År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 13:09 (1375 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 101 %) | 06:20 (04:01, 1369 m/h, 99 %) | 11:35 (05:15, 1306 m/h, 94 %) | 13:09 (01:34, 1593 m/h, 115 %) |
2016 | Kalkulator | 11:47 (1534 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 108 %) | 05:36 (03:40, 1500 m/h, 97 %) | 10:24 (04:48, 1428 m/h, 93 %) | 11:47 (01:23, 1804 m/h, 117 %) |
2015 | Kalkulator | 13:25 (1347 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 103 %) | 06:31 (04:12, 1310 m/h, 97 %) | 11:50 (05:19, 1289 m/h, 95 %) | 13:25 (01:35, 1576 m/h, 117 %) |
2014 | Kalkulator | 12:51 (1407 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 104 %) | 06:17 (04:05, 1347 m/h, 95 %) | 11:17 (05:00, 1371 m/h, 97 %) | 12:51 (01:34, 1593 m/h, 113 %) |
2013 | Kalkulator | 13:15 (1364 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 106 %) | 06:15 (04:02, 1364 m/h, 100 %) | 11:36 (05:21, 1281 m/h, 93 %) | 13:15 (01:39, 1512 m/h, 110 %) |
2012 | Kalkulator | 13:19 (1357 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 115 %) | 06:21 (04:17, 1284 m/h, 94 %) | 11:46 (05:25, 1266 m/h, 93 %) | 13:19 (01:33, 1610 m/h, 118 %) |
2011 | Kalkulator | 13:07 (1378 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 112 %) | 06:16 (04:11, 1315 m/h, 95 %) | 11:32 (05:16, 1302 m/h, 94 %) | 13:07 (01:35, 1576 m/h, 114 %) |
2010 | Kalkulator | 13:08 (1376 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 120 %) | 06:09 (04:12, 1310 m/h, 95 %) | 11:36 (05:27, 1258 m/h, 91 %) | 13:08 (01:32, 1627 m/h, 118 %) |
2009 | Kalkulator | 13:07 (1378 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:12 (06:12, 887 m/h, 64 %) | 11:33 (05:21, 1281 m/h, 92 %) | 13:07 (01:34, 1593 m/h, 115 %) |
2008 | Kalkulator | 12:48 (1412 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 111 %) | 06:07 (04:04, 1352 m/h, 95 %) | 11:20 (05:13, 1314 m/h, 93 %) | 12:48 (01:28, 1701 m/h, 120 %) |
2007 | Kalkulator | 13:21 (1354 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 117 %) | 06:12 (04:10, 1320 m/h, 97 %) | 11:41 (05:29, 1250 m/h, 92 %) | 13:21 (01:40, 1497 m/h, 110 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.