År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 15:32 (1164 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 98 %) | 07:38 (04:49, 1142 m/h, 98 %) | 13:35 (05:57, 1152 m/h, 98 %) | 15:32 (01:57, 1280 m/h, 109 %) |
2022 | Kalkulator | 14:29 (1248 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 99 %) | 07:04 (04:28, 1231 m/h, 98 %) | 12:41 (05:37, 1221 m/h, 97 %) | 14:29 (01:48, 1386 m/h, 111 %) |
2019 | Kalkulator | 13:58 (1294 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 97 %) | 06:55 (04:22, 1260 m/h, 97 %) | 12:16 (05:21, 1281 m/h, 98 %) | 13:58 (01:42, 1468 m/h, 113 %) |
2018 | Kalkulator | 14:32 (1244 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 95 %) | 07:19 (04:36, 1196 m/h, 96 %) | 12:43 (05:24, 1270 m/h, 102 %) | 14:32 (01:49, 1373 m/h, 110 %) |
2017 | Kalkulator | 14:17 (1266 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 97 %) | 07:01 (04:24, 1250 m/h, 98 %) | 12:32 (05:31, 1243 m/h, 98 %) | 14:17 (01:45, 1426 m/h, 112 %) |
2016 | Kalkulator | 13:30 (1339 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 97 %) | 06:41 (04:12, 1310 m/h, 97 %) | 11:51 (05:10, 1327 m/h, 99 %) | 13:30 (01:39, 1512 m/h, 112 %) |
2013 | Kalkulator | 14:37 (1237 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 102 %) | 06:55 (04:22, 1260 m/h, 101 %) | 12:44 (05:49, 1179 m/h, 95 %) | 14:37 (01:53, 1325 m/h, 107 %) |
2012 | Kalkulator | 15:51 (1140 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 109 %) | 07:30 (04:55, 1119 m/h, 98 %) | 13:39 (06:09, 1115 m/h, 97 %) | 15:51 (02:12, 1134 m/h, 99 %) |
2010 | Kalkulator | 14:10 (1276 m/h) | 02:20 (1383 m/h, 108 %) | 06:45 (04:25, 1245 m/h, 97 %) | 12:19 (05:34, 1231 m/h, 96 %) | 14:10 (01:51, 1349 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 14:24 (1255 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:47 (06:47, 811 m/h, 64 %) | 12:27 (05:40, 1210 m/h, 96 %) | 14:24 (01:57, 1280 m/h, 101 %) |
2007 | Kalkulator | 14:33 (1242 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 108 %) | 06:53 (04:29, 1227 m/h, 98 %) | 12:43 (05:50, 1175 m/h, 94 %) | 14:33 (01:50, 1361 m/h, 109 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.