År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 15:58 (1132 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 101 %) | 07:45 (04:56, 1115 m/h, 98 %) | 13:53 (06:08, 1118 m/h, 98 %) | 15:58 (02:05, 1198 m/h, 105 %) |
2023 | Kalkulator | 15:06 (1197 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 106 %) | 07:13 (04:41, 1174 m/h, 98 %) | 13:16 (06:03, 1133 m/h, 94 %) | 15:06 (01:50, 1361 m/h, 113 %) |
2016 | Kalkulator | 14:38 (1235 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 114 %) | 06:49 (04:32, 1213 m/h, 98 %) | 12:48 (05:59, 1146 m/h, 92 %) | 14:38 (01:50, 1361 m/h, 110 %) |
2014 | Kalkulator | 13:00 (1391 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 108 %) | 06:05 (03:57, 1392 m/h, 100 %) | 11:18 (05:13, 1314 m/h, 94 %) | 13:00 (01:42, 1468 m/h, 105 %) |
2013 | Kalkulator | 12:36 (1435 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:49 (05:49, 945 m/h, 65 %) | 11:02 (05:13, 1314 m/h, 91 %) | 12:36 (01:34, 1593 m/h, 111 %) |
2012 | Kalkulator | 12:59 (1392 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 115 %) | 06:09 (04:09, 1325 m/h, 95 %) | 11:16 (05:07, 1340 m/h, 96 %) | 12:59 (01:43, 1453 m/h, 104 %) |
2010 | Kalkulator | 13:09 (1375 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 121 %) | 06:08 (04:12, 1310 m/h, 95 %) | 11:26 (05:18, 1293 m/h, 94 %) | 13:09 (01:43, 1453 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 13:04 (1383 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:07 (06:07, 899 m/h, 65 %) | 11:28 (05:21, 1281 m/h, 92 %) | 13:04 (01:36, 1560 m/h, 112 %) |
2008 | Kalkulator | 12:47 (1414 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 117 %) | 06:01 (04:04, 1352 m/h, 95 %) | 11:17 (05:16, 1302 m/h, 92 %) | 12:47 (01:30, 1664 m/h, 117 %) |
2007 | Kalkulator | 13:01 (1389 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 113 %) | 06:05 (04:02, 1364 m/h, 98 %) | 11:24 (05:19, 1289 m/h, 92 %) | 13:01 (01:37, 1543 m/h, 111 %) |
2002 | Kalkulator | 14:51 (1217 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 125 %) | 06:49 (04:42, 1170 m/h, 96 %) | 12:50 (06:01, 1139 m/h, 93 %) | 14:51 (02:01, 1237 m/h, 101 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.