År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2022 | Kalkulator | 13:27 (1344 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 103 %) | 06:31 (04:12, 1310 m/h, 97 %) | 11:45 (05:14, 1310 m/h, 97 %) | 13:27 (01:42, 1468 m/h, 109 %) |
2021 | Kalkulator | 13:46 (1313 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 106 %) | 06:25 (04:07, 1336 m/h, 101 %) | 12:00 (05:35, 1228 m/h, 93 %) | 13:46 (01:46, 1412 m/h, 107 %) |
2019 | Kalkulator | 13:51 (1305 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 105 %) | 06:38 (04:17, 1284 m/h, 98 %) | 12:00 (05:22, 1277 m/h, 97 %) | 13:51 (01:51, 1349 m/h, 103 %) |
2018 | Kalkulator | 13:20 (1356 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 107 %) | 06:15 (04:02, 1364 m/h, 100 %) | 11:41 (05:26, 1262 m/h, 93 %) | 13:20 (01:39, 1512 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 13:26 (1346 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 110 %) | 06:16 (04:06, 1341 m/h, 99 %) | 11:44 (05:28, 1254 m/h, 93 %) | 13:26 (01:42, 1468 m/h, 109 %) |
2015 | Kalkulator | 12:53 (1403 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 109 %) | 06:06 (04:00, 1375 m/h, 98 %) | 11:19 (05:13, 1314 m/h, 93 %) | 12:53 (01:34, 1593 m/h, 113 %) |
2013 | Kalkulator | 12:24 (1458 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 105 %) | 05:48 (03:42, 1487 m/h, 101 %) | 10:51 (05:03, 1358 m/h, 93 %) | 12:24 (01:33, 1610 m/h, 110 %) |
2011 | Kalkulator | 11:43 (1543 m/h) | 01:50 (1760 m/h, 114 %) | 05:25 (03:35, 1535 m/h, 99 %) | 10:11 (04:46, 1438 m/h, 93 %) | 11:43 (01:32, 1627 m/h, 105 %) |
2010 | Kalkulator | 11:20 (1595 m/h) | 01:42 (1898 m/h, 118 %) | 05:17 (03:35, 1535 m/h, 96 %) | 09:48 (04:31, 1518 m/h, 95 %) | 11:20 (01:32, 1627 m/h, 102 %) |
2009 | Kalkulator | 11:36 (1558 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 104 %) | 05:37 (03:38, 1514 m/h, 97 %) | 10:07 (04:30, 1524 m/h, 97 %) | 11:36 (01:29, 1682 m/h, 107 %) |
2002 | Kalkulator | 12:22 (1462 m/h) | 01:33 (2082 m/h, 142 %) | 05:10 (03:37, 1521 m/h, 104 %) | 10:45 (05:35, 1228 m/h, 83 %) | 12:22 (01:37, 1543 m/h, 105 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.