År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 18:35 (973 m/h) | 03:19 (973 m/h, 100 %) | 08:57 (05:38, 976 m/h, 100 %) | 16:02 (07:05, 968 m/h, 99 %) | 18:35 (02:33, 978 m/h, 100 %) |
2023 | Kalkulator | 17:07 (1056 m/h) | 03:17 (983 m/h, 93 %) | 08:32 (05:15, 1048 m/h, 99 %) | 15:05 (06:33, 1047 m/h, 99 %) | 17:07 (02:02, 1227 m/h, 116 %) |
2018 | Kalkulator | 16:27 (1099 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 96 %) | 08:08 (05:06, 1078 m/h, 98 %) | 14:34 (06:26, 1066 m/h, 96 %) | 16:27 (01:53, 1325 m/h, 120 %) |
2017 | Kalkulator | 17:12 (1051 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 101 %) | 08:13 (05:11, 1061 m/h, 100 %) | 15:02 (06:49, 1006 m/h, 95 %) | 17:12 (02:10, 1152 m/h, 109 %) |
2016 | Kalkulator | 15:12 (1189 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 101 %) | 07:15 (04:34, 1204 m/h, 101 %) | 13:23 (06:08, 1118 m/h, 94 %) | 15:12 (01:49, 1373 m/h, 115 %) |
2015 | Kalkulator | 14:31 (1245 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 103 %) | 06:55 (04:25, 1245 m/h, 100 %) | 12:43 (05:48, 1182 m/h, 94 %) | 14:31 (01:48, 1386 m/h, 111 %) |
2014 | Kalkulator | 14:05 (1284 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 95 %) | 07:02 (04:24, 1250 m/h, 97 %) | 12:25 (05:23, 1273 m/h, 99 %) | 14:05 (01:40, 1497 m/h, 116 %) |
2013 | Kalkulator | 13:53 (1302 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:24 (06:24, 859 m/h, 65 %) | 12:12 (05:48, 1182 m/h, 90 %) | 13:53 (01:41, 1482 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 13:36 (1329 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 112 %) | 06:25 (04:16, 1289 m/h, 96 %) | 11:57 (05:32, 1239 m/h, 93 %) | 13:36 (01:39, 1512 m/h, 113 %) |
2011 | Kalkulator | 14:34 (1241 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 107 %) | 06:51 (04:26, 1241 m/h, 100 %) | 12:48 (05:57, 1152 m/h, 92 %) | 14:34 (01:46, 1412 m/h, 113 %) |
2010 | Kalkulator | 14:47 (1223 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 121 %) | 06:57 (04:47, 1150 m/h, 94 %) | 13:04 (06:07, 1121 m/h, 91 %) | 14:47 (01:43, 1453 m/h, 118 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.