År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2017 | Kalkulator | 17:04 (1059 m/h) | 02:54 (1113 m/h, 105 %) | 08:24 (05:30, 1000 m/h, 94 %) | 14:58 (06:34, 1044 m/h, 98 %) | 17:04 (02:06, 1188 m/h, 112 %) |
2016 | Kalkulator | 16:07 (1122 m/h) | 02:44 (1180 m/h, 105 %) | 07:49 (05:05, 1082 m/h, 96 %) | 14:09 (06:20, 1082 m/h, 96 %) | 16:07 (01:58, 1269 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 15:53 (1138 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 107 %) | 07:37 (04:58, 1107 m/h, 97 %) | 13:58 (06:21, 1080 m/h, 94 %) | 15:53 (01:55, 1302 m/h, 114 %) |
2014 | Kalkulator | 15:53 (1138 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 112 %) | 07:26 (04:55, 1119 m/h, 98 %) | 13:46 (06:20, 1082 m/h, 95 %) | 15:53 (02:07, 1179 m/h, 103 %) |
2013 | Kalkulator | 16:03 (1126 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 113 %) | 07:28 (04:57, 1111 m/h, 98 %) | 14:05 (06:37, 1036 m/h, 92 %) | 16:03 (01:58, 1269 m/h, 112 %) |
2012 | Kalkulator | 17:19 (1044 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 125 %) | 07:56 (05:28, 1006 m/h, 96 %) | 15:01 (07:05, 968 m/h, 92 %) | 17:19 (02:18, 1085 m/h, 103 %) |
2011 | Kalkulator | 16:21 (1106 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 126 %) | 07:22 (05:04, 1085 m/h, 98 %) | 14:08 (06:46, 1013 m/h, 91 %) | 16:21 (02:13, 1126 m/h, 101 %) |
2010 | Kalkulator | 16:08 (1120 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 115 %) | 07:22 (04:53, 1126 m/h, 100 %) | 14:06 (06:44, 1018 m/h, 90 %) | 16:08 (02:02, 1227 m/h, 109 %) |
2008 | Kalkulator | 14:58 (1208 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 109 %) | 07:02 (04:35, 1200 m/h, 99 %) | 13:07 (06:05, 1127 m/h, 93 %) | 14:58 (01:51, 1349 m/h, 111 %) |
2007 | Kalkulator | 14:54 (1213 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 112 %) | 07:01 (04:39, 1183 m/h, 97 %) | 13:01 (06:00, 1143 m/h, 94 %) | 14:54 (01:53, 1325 m/h, 109 %) |
2002 | Kalkulator | 15:20 (1179 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 132 %) | 06:54 (04:50, 1138 m/h, 96 %) | 13:15 (06:21, 1080 m/h, 91 %) | 15:20 (02:05, 1198 m/h, 101 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.