År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 22:59 (786 m/h) | 03:48 (849 m/h, 108 %) | 10:46 (06:58, 789 m/h, 100 %) | 20:00 (09:14, 742 m/h, 94 %) | 22:59 (02:59, 836 m/h, 106 %) |
2019 | Kalkulator | 21:26 (843 m/h) | 03:44 (864 m/h, 102 %) | 10:18 (06:34, 837 m/h, 99 %) | 18:22 (08:04, 850 m/h, 100 %) | 21:26 (03:04, 813 m/h, 96 %) |
2018 | Kalkulator | 19:55 (907 m/h) | 03:33 (909 m/h, 100 %) | 09:44 (06:11, 889 m/h, 98 %) | 17:25 (07:41, 892 m/h, 98 %) | 19:55 (02:30, 998 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 18:28 (979 m/h) | 03:24 (949 m/h, 96 %) | 08:59 (05:35, 985 m/h, 100 %) | 15:59 (07:00, 979 m/h, 100 %) | 18:28 (02:29, 1005 m/h, 102 %) |
2014 | Kalkulator | 22:17 (811 m/h) | 03:51 (838 m/h, 103 %) | 10:15 (06:24, 859 m/h, 105 %) | 19:33 (09:18, 737 m/h, 90 %) | 22:17 (02:44, 913 m/h, 112 %) |
2013 | Kalkulator | 20:48 (869 m/h) | 03:19 (973 m/h, 111 %) | 09:17 (05:58, 922 m/h, 106 %) | 18:05 (08:48, 779 m/h, 89 %) | 20:48 (02:43, 918 m/h, 105 %) |
2012 | Kalkulator | 19:56 (907 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 124 %) | 08:37 (05:45, 956 m/h, 105 %) | 17:14 (08:37, 795 m/h, 87 %) | 19:56 (02:42, 924 m/h, 101 %) |
2011 | Kalkulator | 21:06 (857 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 118 %) | 09:16 (06:05, 904 m/h, 105 %) | 18:14 (08:58, 764 m/h, 89 %) | 21:06 (02:52, 870 m/h, 101 %) |
2010 | Kalkulator | 22:14 (813 m/h) | 04:14 (762 m/h, 93 %) | 10:31 (06:17, 875 m/h, 107 %) | 19:23 (08:52, 773 m/h, 95 %) | 22:14 (02:51, 875 m/h, 107 %) |
2008 | Kalkulator | 18:35 (973 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 105 %) | 08:46 (05:37, 979 m/h, 100 %) | 16:19 (07:33, 908 m/h, 93 %) | 18:35 (02:16, 1101 m/h, 113 %) |
2007 | Kalkulator | 20:04 (901 m/h) | 03:16 (988 m/h, 109 %) | 09:20 (06:04, 906 m/h, 100 %) | 17:34 (08:14, 832 m/h, 92 %) | 20:04 (02:30, 998 m/h, 110 %) |
2002 | Kalkulator | 18:36 (972 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 115 %) | 08:35 (05:43, 962 m/h, 98 %) | 16:06 (07:31, 912 m/h, 93 %) | 18:36 (02:30, 998 m/h, 102 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.