År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 18:37 (971 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 103 %) | 08:42 (05:30, 1000 m/h, 102 %) | 16:08 (07:26, 922 m/h, 94 %) | 18:37 (02:29, 1005 m/h, 103 %) |
2018 | Kalkulator | 18:20 (986 m/h) | 03:15 (993 m/h, 100 %) | 08:42 (05:27, 1009 m/h, 102 %) | 16:06 (07:24, 926 m/h, 93 %) | 18:20 (02:14, 1117 m/h, 113 %) |
2016 | Kalkulator | 17:59 (1005 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 102 %) | 08:35 (05:27, 1009 m/h, 100 %) | 15:50 (07:15, 945 m/h, 94 %) | 17:59 (02:09, 1160 m/h, 115 %) |
2014 | Kalkulator | 18:51 (959 m/h) | 03:17 (983 m/h, 102 %) | 08:52 (05:35, 985 m/h, 102 %) | 16:22 (07:30, 914 m/h, 95 %) | 18:51 (02:29, 1005 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 16:44 (1080 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 106 %) | 07:48 (04:59, 1104 m/h, 102 %) | 14:37 (06:49, 1006 m/h, 93 %) | 16:44 (02:07, 1179 m/h, 109 %) |
2011 | Kalkulator | 15:43 (1150 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 108 %) | 07:12 (04:37, 1191 m/h, 103 %) | 13:34 (06:22, 1077 m/h, 93 %) | 15:43 (02:09, 1160 m/h, 100 %) |
2010 | Kalkulator | 15:09 (1193 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 107 %) | 07:17 (04:46, 1154 m/h, 96 %) | 13:19 (06:02, 1136 m/h, 95 %) | 15:09 (01:50, 1361 m/h, 114 %) |
2009 | Kalkulator | 15:07 (1196 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:24 (07:24, 743 m/h, 62 %) | 13:23 (05:59, 1146 m/h, 95 %) | 15:07 (01:44, 1440 m/h, 120 %) |
2008 | Kalkulator | 14:48 (1221 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 100 %) | 06:57 (04:19, 1274 m/h, 104 %) | 13:11 (06:14, 1100 m/h, 90 %) | 14:48 (01:37, 1543 m/h, 126 %) |
2007 | Kalkulator | 15:19 (1180 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 112 %) | 06:59 (04:33, 1209 m/h, 102 %) | 13:21 (06:22, 1077 m/h, 91 %) | 15:19 (01:58, 1269 m/h, 107 %) |
2002 | Kalkulator | 15:27 (1170 m/h) | 02:20 (1383 m/h, 118 %) | 07:02 (04:42, 1170 m/h, 100 %) | 13:16 (06:14, 1100 m/h, 94 %) | 15:27 (02:11, 1143 m/h, 97 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.