År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2021 | Kalkulator | 15:14 (1187 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 108 %) | 07:10 (04:39, 1183 m/h, 99 %) | 13:13 (06:03, 1133 m/h, 95 %) | 15:14 (02:01, 1237 m/h, 104 %) |
2019 | Kalkulator | 14:39 (1234 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 97 %) | 07:04 (04:23, 1255 m/h, 101 %) | 12:43 (05:39, 1213 m/h, 98 %) | 14:39 (01:56, 1291 m/h, 104 %) |
2018 | Kalkulator | 14:28 (1250 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 102 %) | 06:55 (04:24, 1250 m/h, 100 %) | 12:40 (05:45, 1192 m/h, 95 %) | 14:28 (01:48, 1386 m/h, 110 %) |
2017 | Kalkulator | 14:37 (1237 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 100 %) | 07:01 (04:26, 1241 m/h, 100 %) | 12:46 (05:45, 1192 m/h, 96 %) | 14:37 (01:51, 1349 m/h, 109 %) |
2016 | Kalkulator | 20:22 (887 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 133 %) | 08:55 (06:12, 887 m/h, 100 %) | 18:19 (09:24, 729 m/h, 82 %) | 20:22 (02:03, 1217 m/h, 137 %) |
2014 | Kalkulator | 14:31 (1245 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 103 %) | 06:54 (04:24, 1250 m/h, 100 %) | 12:31 (05:37, 1221 m/h, 98 %) | 14:31 (02:00, 1248 m/h, 100 %) |
2013 | Kalkulator | 14:16 (1267 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 103 %) | 06:48 (04:21, 1264 m/h, 99 %) | 12:29 (05:41, 1206 m/h, 95 %) | 14:16 (01:47, 1399 m/h, 110 %) |
2011 | Kalkulator | 13:58 (1294 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 107 %) | 06:38 (04:19, 1274 m/h, 98 %) | 12:06 (05:28, 1254 m/h, 96 %) | 13:58 (01:52, 1337 m/h, 103 %) |
2008 | Kalkulator | 14:26 (1252 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 108 %) | 06:55 (04:32, 1213 m/h, 96 %) | 12:42 (05:47, 1185 m/h, 94 %) | 14:26 (01:44, 1440 m/h, 115 %) |
2007 | Kalkulator | 14:11 (1275 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 105 %) | 06:47 (04:23, 1255 m/h, 98 %) | 12:26 (05:39, 1213 m/h, 95 %) | 14:11 (01:45, 1426 m/h, 111 %) |
2002 | Kalkulator | 15:02 (1202 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 122 %) | 06:57 (04:46, 1154 m/h, 96 %) | 12:57 (06:00, 1143 m/h, 95 %) | 15:02 (02:05, 1198 m/h, 99 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.