År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 14:49 (1220 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 103 %) | 07:14 (04:40, 1179 m/h, 96 %) | 13:10 (05:56, 1155 m/h, 94 %) | 14:49 (01:39, 1512 m/h, 123 %) |
2018 | Kalkulator | 14:35 (1240 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 100 %) | 07:13 (04:38, 1187 m/h, 95 %) | 12:53 (05:40, 1210 m/h, 97 %) | 14:35 (01:42, 1468 m/h, 118 %) |
2017 | Kalkulator | 17:46 (1017 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 103 %) | 08:44 (05:40, 970 m/h, 95 %) | 15:41 (06:57, 986 m/h, 96 %) | 17:46 (02:05, 1198 m/h, 117 %) |
2015 | Kalkulator | 16:04 (1125 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 98 %) | 07:53 (04:58, 1107 m/h, 98 %) | 14:13 (06:20, 1082 m/h, 96 %) | 16:04 (01:51, 1349 m/h, 119 %) |
2014 | Kalkulator | 18:22 (984 m/h) | 03:14 (998 m/h, 101 %) | 09:08 (05:54, 932 m/h, 94 %) | 16:00 (06:52, 998 m/h, 101 %) | 18:22 (02:22, 1054 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 13:28 (1342 m/h) | 02:20 (1383 m/h, 103 %) | 06:35 (04:15, 1294 m/h, 96 %) | 11:57 (05:22, 1277 m/h, 95 %) | 13:28 (01:31, 1645 m/h, 122 %) |
2012 | Kalkulator | 13:44 (1316 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 108 %) | 06:40 (04:24, 1250 m/h, 94 %) | 12:00 (05:20, 1285 m/h, 97 %) | 13:44 (01:44, 1440 m/h, 109 %) |
2010 | Kalkulator | 14:13 (1272 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 111 %) | 06:44 (04:27, 1236 m/h, 97 %) | 12:27 (05:43, 1199 m/h, 94 %) | 14:13 (01:46, 1412 m/h, 111 %) |
2009 | Kalkulator | 13:28 (1342 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 107 %) | 06:33 (04:19, 1274 m/h, 94 %) | 11:48 (05:15, 1306 m/h, 97 %) | 13:28 (01:40, 1497 m/h, 111 %) |
2007 | Kalkulator | 14:58 (1208 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 107 %) | 07:22 (04:53, 1126 m/h, 93 %) | 13:12 (05:50, 1175 m/h, 97 %) | 14:58 (01:46, 1412 m/h, 116 %) |
2002 | Kalkulator | 13:19 (1357 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 119 %) | 06:06 (04:07, 1336 m/h, 98 %) | 11:32 (05:26, 1262 m/h, 92 %) | 13:19 (01:47, 1399 m/h, 103 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.