År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 21:06 (857 m/h) | 03:36 (896 m/h, 104 %) | 10:09 (06:33, 839 m/h, 97 %) | 18:32 (08:23, 818 m/h, 95 %) | 21:06 (02:34, 972 m/h, 113 %) |
2023 | Kalkulator | 20:41 (874 m/h) | 03:40 (880 m/h, 100 %) | 10:04 (06:24, 859 m/h, 98 %) | 18:11 (08:07, 844 m/h, 96 %) | 20:41 (02:30, 998 m/h, 114 %) |
2019 | Kalkulator | 18:08 (997 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 101 %) | 08:50 (05:38, 976 m/h, 97 %) | 15:56 (07:06, 965 m/h, 96 %) | 18:08 (02:12, 1134 m/h, 113 %) |
2018 | Kalkulator | 18:20 (986 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 106 %) | 08:48 (05:43, 962 m/h, 97 %) | 16:03 (07:15, 945 m/h, 95 %) | 18:20 (02:17, 1093 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 17:44 (1019 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 101 %) | 08:39 (05:31, 997 m/h, 97 %) | 15:32 (06:53, 996 m/h, 97 %) | 17:44 (02:12, 1134 m/h, 111 %) |
2014 | Kalkulator | 17:45 (1018 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 103 %) | 08:23 (05:19, 1034 m/h, 101 %) | 15:24 (07:01, 977 m/h, 95 %) | 17:45 (02:21, 1062 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 16:06 (1123 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 102 %) | 07:42 (04:54, 1122 m/h, 99 %) | 14:08 (06:26, 1066 m/h, 94 %) | 16:06 (01:58, 1269 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 17:18 (1045 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 115 %) | 08:01 (05:20, 1031 m/h, 98 %) | 15:03 (07:02, 975 m/h, 93 %) | 17:18 (02:15, 1109 m/h, 106 %) |
2011 | Kalkulator | 16:13 (1115 m/h) | 02:44 (1180 m/h, 105 %) | 07:48 (05:04, 1085 m/h, 97 %) | 14:08 (06:20, 1082 m/h, 97 %) | 16:13 (02:05, 1198 m/h, 107 %) |
2010 | Kalkulator | 17:08 (1055 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 106 %) | 08:03 (05:11, 1061 m/h, 100 %) | 15:02 (06:59, 982 m/h, 93 %) | 17:08 (02:06, 1188 m/h, 112 %) |
2007 | Kalkulator | 16:11 (1117 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 101 %) | 07:55 (05:05, 1082 m/h, 96 %) | 14:16 (06:21, 1080 m/h, 96 %) | 16:11 (01:55, 1302 m/h, 116 %) |
2002 | Kalkulator | 16:14 (1114 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 119 %) | 07:24 (04:59, 1104 m/h, 99 %) | 14:08 (06:44, 1018 m/h, 91 %) | 16:14 (02:06, 1188 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.