År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 17:09 (1054 m/h) | 03:14 (998 m/h, 94 %) | 08:24 (05:10, 1064 m/h, 100 %) | 15:07 (06:43, 1021 m/h, 96 %) | 17:09 (02:02, 1227 m/h, 116 %) |
2022 | Kalkulator | 17:41 (1022 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 103 %) | 08:38 (05:35, 985 m/h, 96 %) | 15:26 (06:48, 1008 m/h, 98 %) | 17:41 (02:15, 1109 m/h, 108 %) |
2017 | Kalkulator | 14:49 (1220 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 103 %) | 07:13 (04:40, 1179 m/h, 96 %) | 13:04 (05:51, 1172 m/h, 96 %) | 14:49 (01:45, 1426 m/h, 116 %) |
2016 | Kalkulator | 14:58 (1208 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 102 %) | 07:13 (04:36, 1196 m/h, 99 %) | 13:12 (05:59, 1146 m/h, 94 %) | 14:58 (01:46, 1412 m/h, 116 %) |
2014 | Kalkulator | 14:46 (1224 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 100 %) | 07:01 (04:24, 1250 m/h, 102 %) | 12:45 (05:44, 1196 m/h, 97 %) | 14:46 (02:01, 1237 m/h, 101 %) |
2012 | Kalkulator | 14:34 (1241 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 105 %) | 06:53 (04:25, 1245 m/h, 100 %) | 12:38 (05:45, 1192 m/h, 96 %) | 14:34 (01:56, 1291 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 14:57 (1209 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 101 %) | 07:06 (04:28, 1231 m/h, 101 %) | 13:12 (06:06, 1124 m/h, 92 %) | 14:57 (01:45, 1426 m/h, 117 %) |
2010 | Kalkulator | 15:02 (1202 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 106 %) | 07:12 (04:41, 1174 m/h, 97 %) | 13:22 (06:10, 1112 m/h, 92 %) | 15:02 (01:40, 1497 m/h, 124 %) |
2009 | Kalkulator | 15:10 (1192 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 104 %) | 07:12 (04:36, 1196 m/h, 100 %) | 13:17 (06:05, 1127 m/h, 94 %) | 15:10 (01:53, 1325 m/h, 111 %) |
2008 | Kalkulator | 15:24 (1174 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 103 %) | 07:19 (04:40, 1179 m/h, 100 %) | 13:31 (06:12, 1106 m/h, 94 %) | 15:24 (01:53, 1325 m/h, 112 %) |
2007 | Kalkulator | 14:44 (1227 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 111 %) | 06:51 (04:29, 1227 m/h, 100 %) | 12:51 (06:00, 1143 m/h, 93 %) | 14:44 (01:53, 1325 m/h, 107 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.