År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 11:39 (1552 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 107 %) | 05:23 (03:27, 1594 m/h, 102 %) | 10:09 (04:46, 1438 m/h, 92 %) | 11:39 (01:30, 1664 m/h, 107 %) |
2018 | Kalkulator | 11:22 (1590 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 102 %) | 05:33 (03:34, 1542 m/h, 96 %) | 10:04 (04:31, 1518 m/h, 95 %) | 11:22 (01:18, 1920 m/h, 120 %) |
2017 | Kalkulator | 11:31 (1570 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 107 %) | 05:29 (03:34, 1542 m/h, 98 %) | 10:05 (04:36, 1490 m/h, 94 %) | 11:31 (01:26, 1741 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 11:11 (1617 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 98 %) | 05:22 (03:21, 1642 m/h, 101 %) | 09:50 (04:28, 1535 m/h, 94 %) | 11:11 (01:21, 1848 m/h, 114 %) |
2014 | Kalkulator | 10:58 (1648 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 100 %) | 05:13 (03:16, 1684 m/h, 102 %) | 09:32 (04:19, 1588 m/h, 96 %) | 10:58 (01:26, 1741 m/h, 105 %) |
2013 | Kalkulator | 11:04 (1634 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 103 %) | 05:13 (03:18, 1667 m/h, 102 %) | 09:47 (04:34, 1501 m/h, 91 %) | 11:04 (01:17, 1944 m/h, 118 %) |
2012 | Kalkulator | 11:21 (1593 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 106 %) | 05:16 (03:22, 1634 m/h, 102 %) | 09:53 (04:37, 1485 m/h, 93 %) | 11:21 (01:28, 1701 m/h, 106 %) |
2011 | Kalkulator | 11:01 (1641 m/h) | 01:45 (1844 m/h, 112 %) | 05:05 (03:20, 1650 m/h, 100 %) | 09:35 (04:30, 1524 m/h, 92 %) | 11:01 (01:26, 1741 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 11:10 (1619 m/h) | 01:48 (1793 m/h, 110 %) | 05:11 (03:23, 1626 m/h, 100 %) | 09:43 (04:32, 1512 m/h, 93 %) | 11:10 (01:27, 1721 m/h, 106 %) |
2007 | Kalkulator | 11:16 (1605 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 105 %) | 05:23 (03:29, 1579 m/h, 98 %) | 09:55 (04:32, 1512 m/h, 94 %) | 11:16 (01:21, 1848 m/h, 115 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.