År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 15:55 (1136 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 105 %) | 07:26 (04:45, 1158 m/h, 101 %) | 13:52 (06:26, 1066 m/h, 93 %) | 15:55 (02:03, 1217 m/h, 107 %) |
2017 | Kalkulator | 15:23 (1175 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 104 %) | 07:11 (04:34, 1204 m/h, 102 %) | 13:24 (06:13, 1103 m/h, 93 %) | 15:23 (01:59, 1258 m/h, 107 %) |
2016 | Kalkulator | 14:42 (1230 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 105 %) | 06:52 (04:23, 1255 m/h, 102 %) | 12:50 (05:58, 1149 m/h, 93 %) | 14:42 (01:52, 1337 m/h, 108 %) |
2015 | Kalkulator | 13:48 (1310 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 95 %) | 06:40 (04:06, 1341 m/h, 102 %) | 11:59 (05:19, 1289 m/h, 98 %) | 13:48 (01:49, 1373 m/h, 104 %) |
2014 | Kalkulator | 16:16 (1111 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 100 %) | 07:42 (04:49, 1142 m/h, 102 %) | 14:02 (06:20, 1082 m/h, 97 %) | 16:16 (02:14, 1117 m/h, 100 %) |
2013 | Kalkulator | 15:19 (1180 m/h) | 02:44 (1180 m/h, 100 %) | 07:17 (04:33, 1209 m/h, 102 %) | 13:22 (06:05, 1127 m/h, 95 %) | 15:19 (01:57, 1280 m/h, 108 %) |
2012 | Kalkulator | 17:11 (1052 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 127 %) | 07:24 (05:00, 1100 m/h, 104 %) | 14:49 (07:25, 924 m/h, 87 %) | 17:11 (02:22, 1054 m/h, 100 %) |
2011 | Kalkulator | 15:13 (1188 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 110 %) | 06:53 (04:25, 1245 m/h, 104 %) | 13:03 (06:10, 1112 m/h, 93 %) | 15:13 (02:10, 1152 m/h, 96 %) |
2009 | Kalkulator | 17:42 (1021 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:05 (08:05, 680 m/h, 66 %) | 15:29 (07:24, 926 m/h, 90 %) | 17:42 (02:13, 1126 m/h, 110 %) |
2008 | Kalkulator | 16:33 (1092 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 134 %) | 07:12 (05:00, 1100 m/h, 100 %) | 14:27 (07:15, 945 m/h, 86 %) | 16:33 (02:06, 1188 m/h, 108 %) |
2002 | Kalkulator | 15:35 (1160 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 127 %) | 07:06 (04:55, 1119 m/h, 96 %) | 13:37 (06:31, 1052 m/h, 90 %) | 15:35 (01:58, 1269 m/h, 109 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.