År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2016 | Kalkulator | 13:39 (1324 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 106 %) | 06:35 (04:18, 1279 m/h, 96 %) | 12:08 (05:33, 1235 m/h, 93 %) | 13:39 (01:31, 1645 m/h, 124 %) |
2015 | Kalkulator | 13:01 (1389 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 106 %) | 06:13 (04:02, 1364 m/h, 98 %) | 11:24 (05:11, 1323 m/h, 95 %) | 13:01 (01:37, 1543 m/h, 111 %) |
2014 | Kalkulator | 13:40 (1323 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 107 %) | 00:00 (-2:-16, -2428 m/h, -184 %) | 11:54 (11:54, 576 m/h, 43 %) | 13:40 (01:46, 1412 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 13:11 (1371 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 106 %) | 06:24 (04:11, 1315 m/h, 95 %) | 11:41 (05:17, 1298 m/h, 94 %) | 13:11 (01:30, 1664 m/h, 121 %) |
2012 | Kalkulator | 13:26 (1346 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 106 %) | 06:31 (04:16, 1289 m/h, 95 %) | 11:43 (05:12, 1318 m/h, 97 %) | 13:26 (01:43, 1453 m/h, 107 %) |
2011 | Kalkulator | 12:56 (1398 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 106 %) | 06:14 (04:04, 1352 m/h, 96 %) | 11:18 (05:04, 1353 m/h, 96 %) | 12:56 (01:38, 1528 m/h, 109 %) |
2010 | Kalkulator | 13:17 (1361 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 110 %) | 06:19 (04:10, 1320 m/h, 96 %) | 11:35 (05:16, 1302 m/h, 95 %) | 13:17 (01:42, 1468 m/h, 107 %) |
2009 | Kalkulator | 13:08 (1376 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:24 (06:24, 859 m/h, 62 %) | 11:30 (05:06, 1344 m/h, 97 %) | 13:08 (01:38, 1528 m/h, 111 %) |
2008 | Kalkulator | 12:54 (1401 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 112 %) | 06:00 (03:57, 1392 m/h, 99 %) | 11:16 (05:16, 1302 m/h, 92 %) | 12:54 (01:38, 1528 m/h, 109 %) |
2007 | Kalkulator | 12:53 (1403 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 106 %) | 06:10 (04:01, 1369 m/h, 97 %) | 11:18 (05:08, 1335 m/h, 95 %) | 12:53 (01:35, 1576 m/h, 112 %) |
2002 | Kalkulator | 13:21 (1354 m/h) | 01:49 (1776 m/h, 131 %) | 06:01 (04:12, 1310 m/h, 96 %) | 11:32 (05:31, 1243 m/h, 91 %) | 13:21 (01:49, 1373 m/h, 101 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.