År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 18:29 (978 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 103 %) | 08:45 (05:34, 988 m/h, 101 %) | 16:28 (07:43, 888 m/h, 90 %) | 18:29 (02:01, 1237 m/h, 126 %) |
2023 | Kalkulator | 16:58 (1065 m/h) | 02:59 (1082 m/h, 101 %) | 08:00 (05:01, 1096 m/h, 102 %) | 15:01 (07:01, 977 m/h, 91 %) | 16:58 (01:57, 1280 m/h, 120 %) |
2022 | Kalkulator | 16:18 (1109 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 108 %) | 07:42 (05:01, 1096 m/h, 98 %) | 14:39 (06:57, 986 m/h, 88 %) | 16:18 (01:39, 1512 m/h, 136 %) |
2021 | Kalkulator | 16:09 (1119 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 118 %) | 07:33 (05:07, 1075 m/h, 96 %) | 14:22 (06:49, 1006 m/h, 89 %) | 16:09 (01:47, 1399 m/h, 125 %) |
2019 | Kalkulator | 14:21 (1260 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 116 %) | 06:18 (04:06, 1341 m/h, 106 %) | 12:31 (06:13, 1103 m/h, 87 %) | 14:21 (01:50, 1361 m/h, 108 %) |
2018 | Kalkulator | 16:11 (1117 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 119 %) | 07:19 (04:54, 1122 m/h, 100 %) | 14:28 (07:09, 959 m/h, 85 %) | 16:11 (01:43, 1453 m/h, 130 %) |
2017 | Kalkulator | 15:10 (1192 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 109 %) | 06:57 (04:29, 1227 m/h, 102 %) | 13:35 (06:38, 1033 m/h, 86 %) | 15:10 (01:35, 1576 m/h, 132 %) |
2016 | Kalkulator | 14:33 (1242 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 135 %) | 06:19 (04:24, 1250 m/h, 100 %) | 12:48 (06:29, 1057 m/h, 85 %) | 14:33 (01:45, 1426 m/h, 114 %) |
2015 | Kalkulator | 13:05 (1382 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 112 %) | 06:00 (03:55, 1404 m/h, 101 %) | 11:25 (05:25, 1266 m/h, 91 %) | 13:05 (01:40, 1497 m/h, 108 %) |
2014 | Kalkulator | 13:28 (1342 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 110 %) | 06:17 (04:06, 1341 m/h, 99 %) | 00:00 (-6:-17, -1092 m/h, -82 %) | 13:28 (13:28, 185 m/h, 13 %) |
2013 | Kalkulator | 15:39 (1155 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 108 %) | 07:14 (04:39, 1183 m/h, 102 %) | 13:54 (06:40, 1028 m/h, 89 %) | 15:39 (01:45, 1426 m/h, 123 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.