År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 17:31 (1032 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 109 %) | 07:54 (05:03, 1089 m/h, 105 %) | 15:10 (07:16, 943 m/h, 91 %) | 17:31 (02:21, 1062 m/h, 102 %) |
2023 | Kalkulator | 17:31 (1032 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 118 %) | 08:03 (05:25, 1015 m/h, 98 %) | 15:30 (07:27, 920 m/h, 89 %) | 17:31 (02:01, 1237 m/h, 119 %) |
2022 | Kalkulator | 14:49 (1220 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 105 %) | 07:14 (04:43, 1166 m/h, 95 %) | 13:08 (05:54, 1162 m/h, 95 %) | 14:49 (01:41, 1482 m/h, 121 %) |
2021 | Kalkulator | 15:49 (1143 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 127 %) | 06:55 (04:42, 1170 m/h, 102 %) | 13:54 (06:59, 982 m/h, 85 %) | 15:49 (01:55, 1302 m/h, 113 %) |
2019 | Kalkulator | 14:23 (1257 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 117 %) | 06:40 (04:29, 1227 m/h, 97 %) | 12:31 (05:51, 1172 m/h, 93 %) | 14:23 (01:52, 1337 m/h, 106 %) |
2018 | Kalkulator | 15:38 (1156 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 117 %) | 07:22 (05:00, 1100 m/h, 95 %) | 13:46 (06:24, 1071 m/h, 92 %) | 15:38 (01:52, 1337 m/h, 115 %) |
2017 | Kalkulator | 16:42 (1082 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 114 %) | 07:48 (05:12, 1058 m/h, 97 %) | 14:57 (07:09, 959 m/h, 88 %) | 16:42 (01:45, 1426 m/h, 131 %) |
2016 | Kalkulator | 16:00 (1130 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 121 %) | 07:24 (05:03, 1089 m/h, 96 %) | 14:08 (06:44, 1018 m/h, 90 %) | 16:00 (01:52, 1337 m/h, 118 %) |
2015 | Kalkulator | 15:56 (1134 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 104 %) | 07:21 (04:38, 1187 m/h, 104 %) | 14:06 (06:45, 1016 m/h, 89 %) | 15:56 (01:50, 1361 m/h, 120 %) |
2012 | Kalkulator | 20:27 (884 m/h) | 02:20 (1383 m/h, 156 %) | 08:30 (06:10, 892 m/h, 100 %) | 18:06 (09:36, 714 m/h, 80 %) | 20:27 (02:21, 1062 m/h, 120 %) |
2002 | Kalkulator | 15:12 (1189 m/h) | 01:47 (1810 m/h, 152 %) | 06:47 (05:00, 1100 m/h, 92 %) | 13:20 (06:33, 1047 m/h, 88 %) | 15:12 (01:52, 1337 m/h, 112 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.