År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2017 | Kalkulator | 15:51 (1140 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 107 %) | 07:27 (04:49, 1142 m/h, 100 %) | 14:00 (06:33, 1047 m/h, 91 %) | 15:51 (01:51, 1349 m/h, 118 %) |
2016 | Kalkulator | 15:24 (1174 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 107 %) | 07:16 (04:42, 1170 m/h, 99 %) | 13:31 (06:15, 1097 m/h, 93 %) | 15:24 (01:53, 1325 m/h, 112 %) |
2015 | Kalkulator | 16:38 (1087 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 107 %) | 07:53 (05:07, 1075 m/h, 98 %) | 14:38 (06:45, 1016 m/h, 93 %) | 16:38 (02:00, 1248 m/h, 114 %) |
2014 | Kalkulator | 15:34 (1161 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 106 %) | 07:24 (04:48, 1146 m/h, 98 %) | 13:32 (06:08, 1118 m/h, 96 %) | 15:34 (02:02, 1227 m/h, 105 %) |
2013 | Kalkulator | 15:50 (1142 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 114 %) | 07:08 (04:40, 1179 m/h, 103 %) | 13:56 (06:48, 1008 m/h, 88 %) | 15:50 (01:54, 1313 m/h, 114 %) |
2012 | Kalkulator | 14:49 (1220 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 116 %) | 06:54 (04:38, 1187 m/h, 97 %) | 12:57 (06:03, 1133 m/h, 92 %) | 14:49 (01:52, 1337 m/h, 109 %) |
2011 | Kalkulator | 14:50 (1219 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 117 %) | 06:44 (04:29, 1227 m/h, 100 %) | 13:02 (06:18, 1088 m/h, 89 %) | 14:50 (01:48, 1386 m/h, 113 %) |
2009 | Kalkulator | 14:28 (1250 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:34 (06:34, 837 m/h, 66 %) | 12:34 (06:00, 1143 m/h, 91 %) | 14:28 (01:54, 1313 m/h, 105 %) |
2008 | Kalkulator | 13:26 (1346 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 116 %) | 06:10 (04:07, 1336 m/h, 99 %) | 11:47 (05:37, 1221 m/h, 90 %) | 13:26 (01:39, 1512 m/h, 112 %) |
2007 | Kalkulator | 13:44 (1316 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 115 %) | 06:15 (04:08, 1331 m/h, 101 %) | 11:56 (05:41, 1206 m/h, 91 %) | 13:44 (01:48, 1386 m/h, 105 %) |
2002 | Kalkulator | 15:18 (1181 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 135 %) | 06:56 (04:55, 1119 m/h, 94 %) | 13:18 (06:22, 1077 m/h, 91 %) | 15:18 (02:00, 1248 m/h, 105 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.