År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 18:21 (985 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 108 %) | 08:45 (05:43, 962 m/h, 97 %) | 16:08 (07:23, 928 m/h, 94 %) | 18:21 (02:13, 1126 m/h, 114 %) |
2018 | Kalkulator | 17:24 (1039 m/h) | 02:57 (1094 m/h, 105 %) | 08:13 (05:16, 1044 m/h, 100 %) | 15:16 (07:03, 972 m/h, 93 %) | 17:24 (02:08, 1170 m/h, 112 %) |
2017 | Kalkulator | 18:08 (997 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 110 %) | 08:35 (05:40, 970 m/h, 97 %) | 15:54 (07:19, 937 m/h, 93 %) | 18:08 (02:14, 1117 m/h, 112 %) |
2015 | Kalkulator | 18:12 (993 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 112 %) | 08:22 (05:29, 1003 m/h, 101 %) | 15:48 (07:26, 922 m/h, 92 %) | 18:12 (02:24, 1040 m/h, 104 %) |
2014 | Kalkulator | 17:49 (1015 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 101 %) | 08:43 (05:35, 985 m/h, 97 %) | 15:33 (06:50, 1003 m/h, 98 %) | 17:49 (02:16, 1101 m/h, 108 %) |
2013 | Kalkulator | 16:40 (1085 m/h) | 02:40 (1210 m/h, 111 %) | 07:45 (05:05, 1082 m/h, 99 %) | 14:42 (06:57, 986 m/h, 90 %) | 16:40 (01:58, 1269 m/h, 116 %) |
2012 | Kalkulator | 16:11 (1117 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 118 %) | 07:41 (05:15, 1048 m/h, 93 %) | 14:17 (06:36, 1039 m/h, 93 %) | 16:11 (01:54, 1313 m/h, 117 %) |
2011 | Kalkulator | 14:42 (1230 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 117 %) | 06:58 (04:44, 1162 m/h, 94 %) | 12:55 (05:57, 1152 m/h, 93 %) | 14:42 (01:47, 1399 m/h, 113 %) |
2010 | Kalkulator | 14:05 (1284 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 112 %) | 06:44 (04:30, 1222 m/h, 95 %) | 12:26 (05:42, 1203 m/h, 93 %) | 14:05 (01:39, 1512 m/h, 117 %) |
2009 | Kalkulator | 13:58 (1294 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 112 %) | 06:41 (04:28, 1231 m/h, 95 %) | 12:16 (05:35, 1228 m/h, 94 %) | 13:58 (01:42, 1468 m/h, 113 %) |
2008 | Kalkulator | 14:13 (1272 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 111 %) | 06:44 (04:28, 1231 m/h, 96 %) | 12:32 (05:48, 1182 m/h, 92 %) | 14:13 (01:41, 1482 m/h, 116 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.