År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 19:25 (931 m/h) | 03:31 (917 m/h, 98 %) | 09:38 (06:07, 899 m/h, 96 %) | 17:23 (07:45, 884 m/h, 94 %) | 19:25 (02:02, 1227 m/h, 131 %) |
2017 | Kalkulator | 17:34 (1029 m/h) | 02:57 (1094 m/h, 106 %) | 08:52 (05:55, 929 m/h, 90 %) | 15:46 (06:54, 993 m/h, 96 %) | 17:34 (01:48, 1386 m/h, 134 %) |
2016 | Kalkulator | 17:47 (1016 m/h) | 03:16 (988 m/h, 97 %) | 08:59 (05:43, 962 m/h, 94 %) | 16:04 (07:05, 968 m/h, 95 %) | 17:47 (01:43, 1453 m/h, 143 %) |
2015 | Kalkulator | 18:19 (987 m/h) | 03:24 (949 m/h, 96 %) | 09:08 (05:44, 959 m/h, 97 %) | 16:23 (07:15, 945 m/h, 95 %) | 18:19 (01:56, 1291 m/h, 130 %) |
2013 | Kalkulator | 17:50 (1014 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 99 %) | 08:44 (05:32, 994 m/h, 98 %) | 16:00 (07:16, 943 m/h, 92 %) | 17:50 (01:50, 1361 m/h, 134 %) |
2011 | Kalkulator | 17:38 (1025 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 112 %) | 08:17 (05:29, 1003 m/h, 97 %) | 15:39 (07:22, 930 m/h, 90 %) | 17:38 (01:59, 1258 m/h, 122 %) |
2010 | Kalkulator | 16:45 (1079 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 106 %) | 08:11 (05:22, 1025 m/h, 94 %) | 14:50 (06:39, 1031 m/h, 95 %) | 16:45 (01:55, 1302 m/h, 120 %) |
2009 | Kalkulator | 19:02 (950 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:13 (09:13, 596 m/h, 62 %) | 16:43 (07:30, 914 m/h, 96 %) | 19:02 (02:19, 1077 m/h, 113 %) |
2008 | Kalkulator | 16:56 (1067 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 109 %) | 07:57 (05:11, 1061 m/h, 99 %) | 15:07 (07:10, 956 m/h, 89 %) | 16:56 (01:49, 1373 m/h, 128 %) |
2007 | Kalkulator | 00:00 (0 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 00:00 (00:00, 0 m/h, 0 %) | 00:00 (00:00, 0 m/h, 0 %) | 00:00 (00:00, 0 m/h, 0 %) |
2002 | Kalkulator | 17:02 (1061 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 125 %) | 07:38 (05:13, 1054 m/h, 99 %) | 14:43 (07:05, 968 m/h, 91 %) | 17:02 (02:19, 1077 m/h, 101 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.