År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 26:06 (692 m/h) | 04:34 (706 m/h, 102 %) | 12:14 (07:40, 717 m/h, 103 %) | 22:44 (10:30, 653 m/h, 94 %) | 26:06 (03:22, 741 m/h, 107 %) |
2017 | Kalkulator | 28:32 (633 m/h) | 04:30 (717 m/h, 113 %) | 12:36 (08:06, 679 m/h, 107 %) | 24:41 (12:05, 567 m/h, 89 %) | 28:32 (03:51, 648 m/h, 102 %) |
2016 | Kalkulator | 26:24 (685 m/h) | 04:33 (709 m/h, 103 %) | 12:24 (07:51, 700 m/h, 102 %) | 23:15 (10:51, 632 m/h, 92 %) | 26:24 (03:09, 792 m/h, 115 %) |
2015 | Kalkulator | 25:51 (699 m/h) | 04:12 (768 m/h, 109 %) | 12:09 (07:57, 692 m/h, 98 %) | 22:20 (10:11, 673 m/h, 96 %) | 25:51 (03:31, 709 m/h, 101 %) |
2014 | Kalkulator | 29:17 (617 m/h) | 04:44 (681 m/h, 110 %) | 13:15 (08:31, 646 m/h, 104 %) | 25:30 (12:15, 559 m/h, 90 %) | 29:17 (03:47, 659 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 27:03 (668 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 12:14 (12:14, 449 m/h, 67 %) | 23:30 (11:16, 608 m/h, 91 %) | 27:03 (03:33, 703 m/h, 105 %) |
2012 | Kalkulator | 29:26 (614 m/h) | 04:49 (670 m/h, 109 %) | 13:14 (08:25, 653 m/h, 106 %) | 25:33 (12:19, 556 m/h, 90 %) | 29:26 (03:53, 642 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 25:07 (720 m/h) | 04:04 (793 m/h, 110 %) | 11:26 (07:22, 746 m/h, 103 %) | 21:46 (10:20, 663 m/h, 92 %) | 25:07 (03:21, 745 m/h, 103 %) |
2010 | Kalkulator | 25:28 (710 m/h) | 04:06 (787 m/h, 110 %) | 11:13 (07:07, 773 m/h, 108 %) | 21:55 (10:42, 640 m/h, 90 %) | 25:28 (03:33, 703 m/h, 99 %) |
2009 | Kalkulator | 21:25 (844 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 10:17 (10:17, 535 m/h, 63 %) | 18:49 (08:32, 803 m/h, 95 %) | 21:25 (02:36, 960 m/h, 113 %) |
2007 | Kalkulator | 25:38 (705 m/h) | 03:48 (849 m/h, 120 %) | 11:26 (07:38, 720 m/h, 102 %) | 22:17 (10:51, 632 m/h, 89 %) | 25:38 (03:21, 745 m/h, 105 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.