År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 14:59 (1206 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 95 %) | 07:25 (04:37, 1191 m/h, 98 %) | 13:13 (05:48, 1182 m/h, 98 %) | 14:59 (01:46, 1412 m/h, 117 %) |
2023 | Kalkulator | 13:49 (1308 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 98 %) | 06:46 (04:16, 1289 m/h, 98 %) | 12:06 (05:20, 1285 m/h, 98 %) | 13:49 (01:43, 1453 m/h, 111 %) |
2022 | Kalkulator | 15:28 (1169 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 95 %) | 07:43 (04:50, 1138 m/h, 97 %) | 13:35 (05:52, 1168 m/h, 99 %) | 15:28 (01:53, 1325 m/h, 113 %) |
2016 | Kalkulator | 12:29 (1448 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 94 %) | 06:13 (03:52, 1422 m/h, 98 %) | 11:00 (04:47, 1433 m/h, 98 %) | 12:29 (01:29, 1682 m/h, 116 %) |
2015 | Kalkulator | 12:11 (1484 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 95 %) | 05:59 (03:42, 1487 m/h, 100 %) | 00:00 (-5:-59, -1147 m/h, -78 %) | 12:11 (12:11, 204 m/h, 13 %) |
2012 | Kalkulator | 13:21 (1354 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 102 %) | 06:28 (04:09, 1325 m/h, 97 %) | 11:38 (05:10, 1327 m/h, 98 %) | 13:21 (01:43, 1453 m/h, 107 %) |
2010 | Kalkulator | 14:50 (1219 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 104 %) | 07:11 (04:39, 1183 m/h, 97 %) | 13:00 (05:49, 1179 m/h, 96 %) | 14:50 (01:50, 1361 m/h, 111 %) |
2009 | Kalkulator | 13:13 (1368 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:31 (06:31, 844 m/h, 61 %) | 11:36 (05:05, 1349 m/h, 98 %) | 13:13 (01:37, 1543 m/h, 112 %) |
2008 | Kalkulator | 12:08 (1490 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 102 %) | 05:48 (03:41, 1493 m/h, 100 %) | 10:36 (04:48, 1428 m/h, 95 %) | 12:08 (01:32, 1627 m/h, 109 %) |
2007 | Kalkulator | 13:43 (1318 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 96 %) | 06:37 (04:05, 1347 m/h, 102 %) | 12:02 (05:25, 1266 m/h, 96 %) | 13:43 (01:41, 1482 m/h, 112 %) |
2002 | Kalkulator | 12:54 (1401 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 102 %) | 06:20 (04:05, 1347 m/h, 96 %) | 11:22 (05:02, 1362 m/h, 97 %) | 12:54 (01:32, 1627 m/h, 116 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.