År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 13:23 (1351 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 106 %) | 06:21 (04:06, 1341 m/h, 99 %) | 11:40 (05:19, 1289 m/h, 95 %) | 13:23 (01:43, 1453 m/h, 107 %) |
2016 | Kalkulator | 12:56 (1398 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 106 %) | 06:14 (04:04, 1352 m/h, 96 %) | 11:25 (05:11, 1323 m/h, 94 %) | 12:56 (01:31, 1645 m/h, 117 %) |
2015 | Kalkulator | 12:38 (1431 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 103 %) | 06:08 (03:57, 1392 m/h, 97 %) | 11:05 (04:57, 1385 m/h, 96 %) | 12:38 (01:33, 1610 m/h, 112 %) |
2014 | Kalkulator | 12:39 (1429 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 104 %) | 05:58 (03:48, 1447 m/h, 101 %) | 11:01 (05:03, 1358 m/h, 95 %) | 12:39 (01:38, 1528 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 12:24 (1458 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 108 %) | 05:53 (03:51, 1429 m/h, 98 %) | 10:52 (04:59, 1376 m/h, 94 %) | 12:24 (01:32, 1627 m/h, 111 %) |
2011 | Kalkulator | 12:29 (1448 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 116 %) | 05:52 (03:57, 1392 m/h, 96 %) | 10:56 (05:04, 1353 m/h, 93 %) | 12:29 (01:33, 1610 m/h, 111 %) |
2010 | Kalkulator | 12:30 (1446 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 116 %) | 05:51 (03:56, 1398 m/h, 96 %) | 10:56 (05:05, 1349 m/h, 93 %) | 12:30 (01:34, 1593 m/h, 110 %) |
2009 | Kalkulator | 12:29 (1448 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:55 (05:55, 929 m/h, 64 %) | 10:54 (04:59, 1376 m/h, 95 %) | 12:29 (01:35, 1576 m/h, 108 %) |
2008 | Kalkulator | 12:12 (1482 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 110 %) | 05:43 (03:45, 1467 m/h, 98 %) | 10:41 (04:58, 1380 m/h, 93 %) | 12:12 (01:31, 1645 m/h, 110 %) |
2007 | Kalkulator | 12:11 (1484 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 110 %) | 05:42 (03:44, 1473 m/h, 99 %) | 10:42 (05:00, 1371 m/h, 92 %) | 12:11 (01:29, 1682 m/h, 113 %) |
2002 | Kalkulator | 12:13 (1480 m/h) | 01:48 (1793 m/h, 121 %) | 05:23 (03:35, 1535 m/h, 103 %) | 10:23 (05:00, 1371 m/h, 92 %) | 12:13 (01:50, 1361 m/h, 91 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.