År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2017 | Kalkulator | 20:55 (864 m/h) | 03:30 (922 m/h, 106 %) | 09:32 (06:02, 911 m/h, 105 %) | 18:13 (08:41, 789 m/h, 91 %) | 20:55 (02:42, 924 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 18:48 (961 m/h) | 03:15 (993 m/h, 103 %) | 09:07 (05:52, 937 m/h, 97 %) | 16:52 (07:45, 884 m/h, 91 %) | 18:48 (01:56, 1291 m/h, 134 %) |
2015 | Kalkulator | 19:20 (935 m/h) | 03:20 (968 m/h, 103 %) | 09:11 (05:51, 940 m/h, 100 %) | 17:02 (07:51, 873 m/h, 93 %) | 19:20 (02:18, 1085 m/h, 116 %) |
2014 | Kalkulator | 16:36 (1089 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 97 %) | 08:10 (05:07, 1075 m/h, 98 %) | 14:42 (06:32, 1049 m/h, 96 %) | 16:36 (01:54, 1313 m/h, 120 %) |
2013 | Kalkulator | 15:57 (1133 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 100 %) | 07:48 (04:58, 1107 m/h, 97 %) | 14:19 (06:31, 1052 m/h, 92 %) | 15:57 (01:38, 1528 m/h, 134 %) |
2012 | Kalkulator | 16:00 (1130 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 107 %) | 07:36 (04:57, 1111 m/h, 98 %) | 14:14 (06:38, 1033 m/h, 91 %) | 16:00 (01:46, 1412 m/h, 124 %) |
2011 | Kalkulator | 17:41 (1022 m/h) | 02:57 (1094 m/h, 107 %) | 08:04 (05:07, 1075 m/h, 105 %) | 15:39 (07:35, 904 m/h, 88 %) | 17:41 (02:02, 1227 m/h, 120 %) |
2010 | Kalkulator | 17:06 (1057 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 109 %) | 08:08 (05:21, 1028 m/h, 97 %) | 15:08 (07:00, 979 m/h, 92 %) | 17:06 (01:58, 1269 m/h, 120 %) |
2009 | Kalkulator | 17:58 (1006 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:22 (08:22, 657 m/h, 65 %) | 15:49 (07:27, 920 m/h, 91 %) | 17:58 (02:09, 1160 m/h, 115 %) |
2008 | Kalkulator | 16:32 (1093 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 105 %) | 08:00 (05:12, 1058 m/h, 96 %) | 14:53 (06:53, 996 m/h, 91 %) | 16:32 (01:39, 1512 m/h, 138 %) |
2007 | Kalkulator | 16:21 (1106 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 101 %) | 08:00 (05:07, 1075 m/h, 97 %) | 14:48 (06:48, 1008 m/h, 91 %) | 16:21 (01:33, 1610 m/h, 145 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.