År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 40:59 (441 m/h) | 06:25 (503 m/h, 114 %) | 17:59 (11:34, 475 m/h, 107 %) | 34:51 (16:52, 406 m/h, 92 %) | 40:59 (06:08, 406 m/h, 92 %) |
2018 | Kalkulator | 43:49 (412 m/h) | 06:38 (486 m/h, 117 %) | 18:56 (12:18, 447 m/h, 108 %) | 36:52 (17:56, 382 m/h, 92 %) | 43:49 (06:57, 359 m/h, 87 %) |
2016 | Kalkulator | 38:01 (475 m/h) | 06:40 (484 m/h, 101 %) | 17:16 (10:36, 519 m/h, 109 %) | 32:47 (15:31, 441 m/h, 92 %) | 38:01 (05:14, 476 m/h, 100 %) |
2015 | Kalkulator | 30:15 (597 m/h) | 05:14 (616 m/h, 103 %) | 14:08 (08:54, 618 m/h, 103 %) | 25:58 (11:50, 579 m/h, 96 %) | 30:15 (04:17, 582 m/h, 97 %) |
2014 | Kalkulator | 28:49 (627 m/h) | 04:55 (656 m/h, 104 %) | 12:51 (07:56, 693 m/h, 110 %) | 24:43 (11:52, 577 m/h, 92 %) | 28:49 (04:06, 608 m/h, 96 %) |
2013 | Kalkulator | 24:47 (729 m/h) | 04:19 (747 m/h, 102 %) | 11:24 (07:05, 776 m/h, 106 %) | 21:19 (09:55, 691 m/h, 94 %) | 24:47 (03:28, 720 m/h, 98 %) |
2012 | Kalkulator | 26:52 (673 m/h) | 04:37 (699 m/h, 103 %) | 12:35 (07:58, 690 m/h, 102 %) | 23:05 (10:30, 653 m/h, 97 %) | 26:52 (03:47, 659 m/h, 97 %) |
2011 | Kalkulator | 29:05 (621 m/h) | 04:31 (714 m/h, 114 %) | 13:03 (08:32, 644 m/h, 103 %) | 25:03 (12:00, 571 m/h, 91 %) | 29:05 (04:02, 618 m/h, 99 %) |
2009 | Kalkulator | 25:29 (709 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 13:03 (13:03, 421 m/h, 59 %) | 22:28 (09:25, 728 m/h, 102 %) | 25:29 (03:01, 827 m/h, 116 %) |
2008 | Kalkulator | 24:48 (729 m/h) | 04:28 (722 m/h, 99 %) | 11:39 (07:11, 765 m/h, 104 %) | 21:48 (10:09, 675 m/h, 92 %) | 24:48 (03:00, 832 m/h, 114 %) |
2007 | Kalkulator | 24:31 (737 m/h) | 04:27 (725 m/h, 98 %) | 12:00 (07:33, 728 m/h, 98 %) | 21:25 (09:25, 728 m/h, 98 %) | 24:31 (03:06, 805 m/h, 109 %) |
2002 | Kalkulator | 25:45 (702 m/h) | 03:52 (834 m/h, 118 %) | 12:10 (08:18, 662 m/h, 94 %) | 22:10 (10:00, 685 m/h, 97 %) | 25:45 (03:35, 696 m/h, 99 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.