År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 12:51 (1407 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 94 %) | 06:04 (03:39, 1507 m/h, 107 %) | 11:18 (05:14, 1310 m/h, 93 %) | 12:51 (01:33, 1610 m/h, 114 %) |
2018 | Kalkulator | 12:32 (1442 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 99 %) | 05:56 (03:41, 1493 m/h, 103 %) | 10:56 (05:00, 1371 m/h, 95 %) | 12:32 (01:36, 1560 m/h, 108 %) |
2017 | Kalkulator | 18:19 (987 m/h) | 03:06 (1041 m/h, 105 %) | 08:27 (05:21, 1028 m/h, 104 %) | 16:01 (07:34, 906 m/h, 91 %) | 18:19 (02:18, 1085 m/h, 109 %) |
2016 | Kalkulator | 11:44 (1541 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 97 %) | 05:42 (03:33, 1549 m/h, 100 %) | 10:26 (04:44, 1448 m/h, 93 %) | 11:44 (01:18, 1920 m/h, 124 %) |
2015 | Kalkulator | 12:39 (1429 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 101 %) | 05:52 (03:38, 1514 m/h, 105 %) | 11:01 (05:09, 1331 m/h, 93 %) | 12:39 (01:38, 1528 m/h, 106 %) |
2012 | Kalkulator | 11:22 (1590 m/h) | 01:48 (1793 m/h, 112 %) | 05:21 (03:33, 1549 m/h, 97 %) | 09:56 (04:35, 1496 m/h, 94 %) | 11:22 (01:26, 1741 m/h, 109 %) |
2011 | Kalkulator | 11:21 (1593 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 106 %) | 05:20 (03:26, 1602 m/h, 100 %) | 10:00 (04:40, 1469 m/h, 92 %) | 11:21 (01:21, 1848 m/h, 116 %) |
2010 | Kalkulator | 11:32 (1567 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 102 %) | 05:33 (03:32, 1557 m/h, 99 %) | 10:13 (04:40, 1469 m/h, 93 %) | 11:32 (01:19, 1895 m/h, 120 %) |
2009 | Kalkulator | 12:21 (1464 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 110 %) | 05:41 (03:41, 1493 m/h, 101 %) | 10:10 (04:29, 1529 m/h, 104 %) | 12:21 (02:11, 1143 m/h, 78 %) |
2008 | Kalkulator | 12:21 (1464 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 109 %) | 05:48 (03:47, 1454 m/h, 99 %) | 10:54 (05:06, 1344 m/h, 91 %) | 12:21 (01:27, 1721 m/h, 117 %) |
2002 | Kalkulator | 12:26 (1454 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 112 %) | 05:46 (03:48, 1447 m/h, 99 %) | 10:48 (05:02, 1362 m/h, 93 %) | 12:26 (01:38, 1528 m/h, 105 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.