År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 40:25 (447 m/h) | 04:46 (677 m/h, 151 %) | 16:26 (11:40, 471 m/h, 105 %) | 34:29 (18:03, 379 m/h, 84 %) | 40:25 (05:56, 420 m/h, 93 %) |
2021 | Kalkulator | 17:03 (1060 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 100 %) | 08:21 (05:19, 1034 m/h, 97 %) | 14:47 (06:26, 1066 m/h, 100 %) | 17:03 (02:16, 1101 m/h, 103 %) |
2016 | Kalkulator | 15:30 (1166 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 100 %) | 07:33 (04:48, 1146 m/h, 98 %) | 13:37 (06:04, 1130 m/h, 96 %) | 15:30 (01:53, 1325 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 16:10 (1118 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 104 %) | 07:45 (05:00, 1100 m/h, 98 %) | 14:12 (06:27, 1063 m/h, 95 %) | 16:10 (01:58, 1269 m/h, 113 %) |
2014 | Kalkulator | 13:23 (1351 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 94 %) | 00:00 (-2:-32, -2172 m/h, -161 %) | 11:39 (11:39, 588 m/h, 43 %) | 13:23 (01:44, 1440 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 14:31 (1245 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 108 %) | 06:43 (04:20, 1269 m/h, 101 %) | 12:35 (05:52, 1168 m/h, 93 %) | 14:31 (01:56, 1291 m/h, 103 %) |
2012 | Kalkulator | 12:47 (1414 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 101 %) | 06:02 (03:47, 1454 m/h, 102 %) | 11:03 (05:01, 1367 m/h, 96 %) | 12:47 (01:44, 1440 m/h, 101 %) |
2011 | Kalkulator | 13:24 (1349 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 111 %) | 06:17 (04:08, 1331 m/h, 98 %) | 11:38 (05:21, 1281 m/h, 94 %) | 13:24 (01:46, 1412 m/h, 104 %) |
2010 | Kalkulator | 13:44 (1316 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 107 %) | 06:28 (04:11, 1315 m/h, 99 %) | 11:53 (05:25, 1266 m/h, 96 %) | 13:44 (01:51, 1349 m/h, 102 %) |
2009 | Kalkulator | 13:24 (1349 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:24 (06:24, 859 m/h, 63 %) | 11:40 (05:16, 1302 m/h, 96 %) | 13:24 (01:44, 1440 m/h, 106 %) |
2002 | Kalkulator | 13:28 (1342 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 117 %) | 06:10 (04:07, 1336 m/h, 99 %) | 11:37 (05:27, 1258 m/h, 93 %) | 13:28 (01:51, 1349 m/h, 100 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.